פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2852   2851   2850   2849   2848   2847   2846   2845   2844   2843   2842   2841   2840   2839   2838   2837   2836   2835   2834   2833    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

10/2/2005 10:23 אממא חלבון עוברי שבוע 36 - קצת בלחץ
10/2/2005 10:29 אופירה    שתי אפשרויות  
10/2/2005 14:01 מבהירה    זה לא חלבון עוברי אלא חלבון בשתן (ל"ת)  
10/2/2005 21:10 שירלי2    אם יש רק חלבון בשתן ואין לחץ דם גבוה  
10/2/2005 10:11 איילת נקיון הבית - עד מתי?
10/2/2005 10:25 אמא צעירה 2    עד הרגע האחרון  
10/2/2005 10:32 אירנה    מחלת הנקיון  
10/2/2005 10:41 אופירה    אני בשבוע 38 ועדיין מנקה אבל באה גם עוזרת פעם בשבוע  
10/2/2005 09:53 פבלו אני בשבוע 36, כואב ולא יודעת אם טבעי???
10/2/2005 12:44 מיכל של איל    נשמע לי כמו התבססות של ראש התינוק באגן, או התחלה של פתיחה אבל  
10/2/2005 09:09 מוניק (5 עמודים - ספור בקפידה) --------------- לוח פורום -------------------- (ל"ת)
10/2/2005 09:12 מוניק    מנשאים בכלל ולופי בפרט  
10/2/2005 09:23 ביג מאמא    יש פינת המתכונים בדיוק 4 עמודים אחורה! כנסו כנסו! (ל"ת)  
10/2/2005 09:27 ורד שלשחר    ביג מאמא - תענוג הפינת בישול שיצרת..... שווה!!!!!!! (ל"ת)  
10/2/2005 09:41 הכתבה מהארץ    מנשאים  
10/2/2005 10:28 שחר ב    @@@ דרושה בייביסיטר מעולה באזור נווה סביון @@@@  
10/2/2005 10:30 שחר ב    @@@ ומנסה שוב - גן קטן (עד 15 ילדים) או משפחתון לפעוטות, באזור נווה סביון - קרית אונו. לעכשיו. @@@ (ל"ת)  
10/2/2005 10:34 אירנה    שאלה לגבי "תינוכיס"  
10/2/2005 10:36 אמילי    מנסה עד שאצליח: מחפשת (לא יכול להיות שאף אחת לא יודעת ...)  
10/2/2005 10:43 צורית    אמילי- בחנויות כלי בית, בהכל בדולר, כאלה. (ל"ת)  
10/2/2005 10:45 דליה    תינוכיס וקרחונים  
10/2/2005 10:52 HILLA    לנו היה "תינוכיס" של חברת "דרך" וזה היה מ-ע-ו-ל-ה  
10/2/2005 10:54 אופירה    אם אני לא טועה, גם אני באיקאה קניתי קרחונים בצורת לבבות (ל"ת)  
10/2/2005 10:59 d    מזון לחיזוק מערכת החיסונית.  
10/2/2005 11:08 לימון    ### מכונת סריגה - איפה קונים?? ####  
10/2/2005 11:22 R    אירנה - לגבי התינוכיס  
10/2/2005 11:36 לא הפעם    מכירות פורום של ניתוחים פלסטיים? (ל"ת)  
10/2/2005 11:37 דנה השניה    לא יכולה לדמיין את שלושת החודשים הראשונים בחייו של בני בלי התינוכיס.  
10/2/2005 11:38 ורד שלשחר    @@@ נוני את פה?  
10/2/2005 11:54 נוני    @@@ ורד של.....  
10/2/2005 12:02 אמא ל 2    יש לי גם לופי וגם תינוקיס למכירה יד שניה  
10/2/2005 12:02 מיכל שעיו.    אמילי יש לי קרחונים כאלה .  
10/2/2005 12:06 מיכל שעיו    "ot" לנעמה ששאלה על טיפולי אוזניים.  
10/2/2005 12:19 שרית של כפיר    מנסה שוב - יש למישהו להמליץ על עוזרת בית ברחובות (ל"ת)  
10/2/2005 12:23 חני המדווחת    מכונת סריגה ללימון  
10/2/2005 12:24 סוי    לגבי הקרחונים  
10/2/2005 12:25 מירי2    אירנה - גם אני ממליצה בחום על התינוכיס  
10/2/2005 12:33 מרית    האם מישהי יודעת איפה אפשר להשאיל או לשכור כסא לאוטו? בן-דודי מגיע לארץ עם הבן שלו, והכסא שלנו תפוס... (ל"ת)  
10/2/2005 12:39 HILLA    מרית, לאיזה גיל? לנו יש סלקל עד גיל 15 חודש/ 13 קג, לא בשימוש. (ל"ת)  
10/2/2005 12:42 סטלה    מיכל שעיו  
10/2/2005 12:49 לימון    חני המדווחת - התקשרתי. יש להם רק מכונות תפירה :( (ל"ת)  
10/2/2005 13:56 אירנה    הי, תודה לכל מי שענתה לי לגבי התינוכיס! (ל"ת)  
10/2/2005 13:58 ליאתפ    לא מצאתי במנוע אבל אולי מישהי יכולה להמליץ על מסגרות חינוכיות לשנתיים וחצי ולתינוק בן חצי שנה... (ל"ת)  
10/2/2005 14:04 אירנה    בנות, האם זה התינוכיס המקורי?  
10/2/2005 14:20 כולי תקווה    @@@@@@כמה זמן אחרי ההפריה בדיקת הריון ביתית אמינה?@@@@@@  
10/2/2005 14:26 אירית    מחפשת המלצה לגן באזור מרכז תל-אביב  
10/2/2005 14:37 אמילי    קודם כל תודה לא מצאתי בהום סנטר וגם למיכל  
10/2/2005 14:38 מירי2    אירנה, כן זה המקורי. אני קניתי כמה דברים דרך פילון - הוא אמין ואחלה שירות. (ל"ת)  
10/2/2005 14:38 אמילי    הקטנה = הקטמנ (מה שהעייפות עושה לי...) (ל"ת)  
10/2/2005 14:51 ליק333    מחפשת המלצות לגן ברמת גן  
10/2/2005 15:06 אמא של ליבי    HILLA  
10/2/2005 15:45 שירין    אבקת חרובים במקום קקאו  
10/2/2005 16:19 מרית    Hilla - תודה! אבל הברנש אוטוטו בן 3 (ל"ת)  
10/2/2005 16:19 מוניק    למי שענתה בקשר לכתבה על מנשאים - המון, המון תודה. (ל"ת)  
10/2/2005 16:25 מוניק    לשירין - אבקת חרובים  
10/2/2005 16:25 אפרת של.    שירין - כן  
10/2/2005 16:28 פעם שנייה    שבוע 40+4, אין כלל סימנים לצירים, אך יש הרבה דקירות מאוד חזקות בנרתיק ממש כמו מחטים, מישהי מכירה?  
10/2/2005 16:59 עדי אמא של יובל וגיא    לשחר ב  
10/2/2005 17:18 momabroad    פורמולה לבן שנה+3 (שגם יונק מעט)  
10/2/2005 17:27 עדי אמא של יובל וגיא    momabroad יקירתי  
10/2/2005 17:37 עינת מ    לימון, (ל"ת)  
10/2/2005 17:40 עינת מ    שוב, לימון, (ברח לי)  
10/2/2005 18:05 קצת היפו'    פים פם פה ופים פם פום זה אותו דבר??  
10/2/2005 18:28 שירלי2    קצת היפו', כן, זה אותו דבר (ל"ת)  
10/2/2005 18:31 קצת היפו'    תודה שירלי!! (ל"ת)  
10/2/2005 18:57 איילת.גי    לרותי קרני ובכלל איך מפרסמים באינדקס הלידה? (ל"ת)  
10/2/2005 19:12 חיה של שירי    ***** @@@@ לקנות ולא לשלם!!! @@@@ ******  
10/2/2005 20:43 לימון    עינת מ - תודה. אף פעם לא קניתי משהו ב ebay. אולי באמת הגיע הזמן (ל"ת)  
10/2/2005 21:32 עינת מ    לימון,  
10/2/2005 21:46 להיפו'    השיר הראשון "פים פם פום, אולי הוא שם ואולי הוא פה" זה גם פום וגם פה-היינו אך. (ל"ת)  
10/2/2005 22:40 תמרה    ל-RONITI להוטיקה ולנלי  
10/2/2005 23:51 momabroad    Adile ima shel  
11/2/2005 00:33 נלי    היי תמרה  
11/2/2005 00:44 קצת היפו'    תודה ללהיפו' (מי את להיפו מסתורית שעונה לכל שאלותי? (: ) (ל"ת)  
11/2/2005 00:48 ליאתה    מכירות מרכז "סטייל דיאדה" באזור גדרה?  
11/2/2005 08:24 יונת ארד    ליאתה , נסי את  
11/2/2005 09:35 סטלה    ***סיס***  
11/2/2005 12:05 עדי אמא של יובל וגיא    @@@@ roniti @@@@  
11/2/2005 14:58 שירין    מוניק ואפרת של. - תודה! ומוניק  
11/2/2005 18:14 אמא לשתיים    אשמח לקבל המלצות לגן ברחובות לספטמבר לביתי שתהיה בת שנה וחצי (ל"ת)  
11/2/2005 20:09 ורד שלשחר    לאמא לשתיים -  
11/2/2005 20:31 אמא לשתיים    ורד תודה. יש לי הטלפון שלה ואני אכן אבדוק אבל רציתי עוד אופציות אם אפשר.... (ל"ת)  
11/2/2005 22:26 ויקי    מחפשת המלצות לגן ילדים/משפחתון בגן יבנה לאיתני שלי שיהיה בן 1.5 בספטמבר + נואשות זקוקה לעוזרת בית טובה אמינה גם בגן יבנה (ל"ת)  
12/2/2005 20:13 מיכל שעיו    לסטלה ואמילי גם.  
12/2/2005 20:37 לימון    עינת מ  
12/2/2005 21:42 קצת היפו'    שבוע טוב!! איך מוצאים מגזרות לתפירה?  
12/2/2005 22:06 Tamara    לקצת היפו - גזרות לתפירה  
12/2/2005 22:56 ליאתה    יונת - תודה! זה בדיוק מה שהתכוונתי. (ל"ת)  
13/2/2005 09:08 קצת היפו'    תמרה תודה! קיוויתי למצוא משהו באינטרנט ולחסוך כמה גרושים (; (ל"ת)  
13/2/2005 10:43 אופירה    להיפו' , לא יודעת על בדר"כ הפעם במקרה אני עניתי והכנסתי להיפו' במקום השם שלי (-; (ל"ת)  
10/2/2005 09:08 אורית בדיקת שמיעה-דחוף
10/2/2005 10:20 *!*    אל תלחצי-אולי רק מים או דלקת באוזן שכיח בגיל הזה אבל תבדקי. (ל"ת)  
10/2/2005 10:45 ב.ג.    גם ממליצה לא להלחץ - נאמר לי אותו דבר וזה התברר כשטויות.  
10/2/2005 10:48 דליה    הילדה שלי גם לא עברה בפעם הראשונה  
10/2/2005 11:28 מרילי    עלייך ללכת לרופא אף אוזן גרון והוא יבדוק וינחה אותך (ל"ת)  
10/2/2005 12:10 ב.ג    בעצם יש לי משהו להוסיף  
10/2/2005 16:04 אני    הצעה  
10/2/2005 17:41 מרית    בדיקות שמיעה לתינוקות  
10/2/2005 08:47 מיכל שין איך אפשר להתעמל עם 2 ילדים???
10/2/2005 08:54 שין    הפתרון שלי  
10/2/2005 08:58 אלה    טובה כתבה בזמנו מילים חמות על הקלטת של סינדי קרופורד  
10/2/2005 09:38 חדשה    להירשם לחוג *עם חברה* - היא תסחוב אותך ואת אותה  
10/2/2005 10:25 *!*    אפשר להוריד את סינדי מהאינטרנט, אנסה ליצור קישור  
10/2/2005 10:35 שחר ב    הפתרון שלי  
10/2/2005 10:54 דליה    מילת המפתח - רצון  
10/2/2005 10:55 חני המדווחת    שחר - איפה המקום המגניב הזה שבו יש התעמלות עם משחקיה? ולאיזה גילאי ילדים? ואגב - אני גוררת את עצמי פעמיים בשבוע ב-8 וחצי בערב לסטודיו סי, רק בגלל שזה ממש מעבר לפינה (ל"ת)  
10/2/2005 10:57 אלה    לחני- יש בסטודיו סי ביביסיטר בכמה מהבקרים  
10/2/2005 10:57 שחר ב    הבית של מיכל, גני תקווה, 9 בבוקר  
10/2/2005 11:03 רויטלנעידו    את יכולה לתת את הכתובת המדויקת להורדת הקלטת כי לא הצלחתי לאתרה לפי השמות שנתת - המון תודה! (ל"ת)  
10/2/2005 11:16 אופירה    אז ככה -איך מורידים סרטים מהאינטרנט  
10/2/2005 11:56 ורד    אופירה ומורידות אחרות: האם זה חוקי? האם אין כאן הפרה של זכויות יוצרים? כי אם כן, תחשבו פעמיים בבקשה (ל"ת)  
10/2/2005 13:01 HILLA    הרעיון החדש שהגיתי ואמור להתחיל שבוע הבא  
10/2/2005 22:37 תמרה    הפתרון שלי  
11/2/2005 14:18 אופירה    אמת ורד לא חוקי אבל..  
10/2/2005 08:44 אלה התלבטות נסיעה
10/2/2005 09:01 ליק333    אני הייתי בים המלח בשבוע 38  
10/2/2005 10:57 דליה    יש איזה משפט שאומר שאם נותנים אז לוקחים (משהו כזה?!)  
10/2/2005 10:57 אלה    מישהי יודעת איזה בית יולדות קרוב לים המלח? (ל"ת)  
10/2/2005 11:17 שירי    נסיעה לים המלח  
10/2/2005 11:57 ורד    אלה, נדמה לי שאם את בחלק הצפוני יחסית של ים המלח, אז הדסה הר הצופים הוא הכי קרוב (ל"ת)  
10/2/2005 14:49 אלה    רגע, שירי ספרי מה קרה@ (ל"ת)  
12/2/2005 22:41 פשפשית    אצלי...  
10/2/2005 07:24 לירון החיתול לא נעים לי...
10/2/2005 09:16 ורד שלשחר    לא שאני מבינה בזה יותר מידי א-ב-ל:  
10/2/2005 09:25 רוית    הי לירון  
10/2/2005 09:34 לירון    גאוני 2 סדינים! :)  
10/2/2005 10:43 שחר ב    הי לירוני  
10/2/2005 10:52 צורית    לירון אנחנו במצב דומה אבל עם יותר ותק  
10/2/2005 12:15 מיכל שעיו    לירוני-אני לא בעד לקחת לשרותים תוך כדי שינה.  
10/2/2005 12:29 מיכל פ    הי לירוני  
10/2/2005 13:30 מירב שרמן    הי לירוני, באתי בקטנה  
10/2/2005 15:04 מירב שרמן    לפזר סודה לשתיה למניעת הריח, ועוד לגבי חכמת גוף  
10/2/2005 19:41 גילי אבישי    אצלנו  
10/2/2005 20:52 לירון    תודה...  
10/2/2005 21:52 Um_Netah    Trust your daughter! She knows herself best  
10/2/2005 22:02 Um_Netah    Meirav - you are totally right! x  
10/2/2005 22:28 לירון    תודה  
10/2/2005 02:23 רוצה ילד כמה מוקדם אפשר לדעת ?
10/2/2005 08:25 !!!!    אני ידעתי תשעה ימים אחרי ההפריה בבדיקת שתן ובבדיקת דם אפשר אפילו שבוע אחרי . אבל -  
10/2/2005 11:01 אופירה    אל תלחץ ואל תלחיץ  
9/2/2005 23:25 קרן (אחרת) בעוד תורנות.... עידכוני מעגל וקצת לונדון...
9/2/2005 23:26 קרן (אחרת)    כמובן ששכחתי לכתוב גם על לונדון... המשך יבוא... (ל"ת)  
10/2/2005 00:45 orna    ברור שאני לא אגיע למעגל,  
10/2/2005 00:53 מירב שרמן    נשמע נפלא, אשמח להשתתף, ומזל טוב על הדוקטור (שולחת מייל) (ל"ת)  
10/2/2005 09:19 נוני    אממ...לא כל כך הבנתי מה עושים במעגל ? ......מישהי מוכנה ?:-) (ל"ת)  
10/2/2005 11:08 אופירה    גם אני מהוד השרון איפה בדיוק?אבל השעה 20:00 היא לא קצת בעייתית להשכבה של הילדים? (ל"ת)  
10/2/2005 11:20 ורד שלשחר    גם אותי זה ישמח אם זה יזוז לכיוון שמונה וחצי אע"פ שבשבת זה יותר קל מאמצע השבוע. (ל"ת)  
10/2/2005 11:26 שירין    נשמע נפלא  
10/2/2005 22:27 עגולה    מעגל ב-50 שקל? למה מה? נראה לך?  
11/2/2005 01:00 קרן (אחרת)    קצת תשובות...  
11/2/2005 14:11 אופירה    נראה מה יהיה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש