פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

29/1/2003 22:20 טלי שריטה בעור הפנים
29/1/2003 22:46 שרה    לקנות שמן וויטמין E טבעי ולמרוח. זה מונע צלקות מצויין! (ל"ת)  
30/1/2003 09:19 Adi    טלי סליחה על ההתפרצות. אין לי מושג מקווה שלאחרות יש, אבל אני רוצה לעדכן במייל שקיבלתי: "צער בעלי חיים " ברחובות עומד להסגר דרושה עזרה  
30/1/2003 11:15     
30/1/2003 15:22 מירב28    עדי - כל הכבוד על היוזמה הברוכה  
30/1/2003 17:25 דפנה$    עדי באמת כל הכבוד.מה עוד ניתן לעשות כדי לעזור להם?  
30/1/2003 18:06 דפנה$    עדי אולי תפתחי הודעה וננסה לעזור למסכנים האלה  
30/1/2003 21:57 Adi    צר לי אך אין לי פרטים מעבר למה שכתוב  
29/1/2003 22:13 איריס אשוח מוצץ,מרווחי אכילה ויסורי מצפון
29/1/2003 22:17 ליאת    חוץ מתהני אין מה להגיד. הוא לא צריך יותר ותהני מהמרווחים והרוגע. תסמכי עליהם- כש הם אעבים- הם יודעים לדרוש את זה (ל"ת)  
29/1/2003 22:32 עידית-ת    גם אצלנו היה כך בהתחלה  
29/1/2003 23:32 ליאתיתי    איריס,  
30/1/2003 03:53 עינת מ    דעה אחרת על מוצץ  
30/1/2003 09:14 זהר    מסכימה עם עינת, לכן דחיתי מתן מוצץ לגיל ששה שבועות, ואכן ההבדל אצלו ברור... (ל"ת)  
30/1/2003 09:24 אסנת ש.    הי איריס, מצאתי שני דיונים שהיו בנושא  
30/1/2003 09:51 aa    מוצץ אנושי  
30/1/2003 15:44 איילה    היי איריס  
30/1/2003 17:11 ליאתיתי    לא מסכימה עם עינת  
30/1/2003 22:04 שרי    איריס יקרה - אם הוא יהיה רעב הוא כבר יודיע לך ..  
31/1/2003 16:13 איריס אשוח    תודה לכולן  
31/1/2003 17:02 ליאתיתי    תודה חמודה! (ל"ת)  
1/2/2003 03:06 עינת מ    הבהרה  
9/11/2003 22:08 ג'וד    שאלה  
29/1/2003 18:45 שולי מה זה אומר?! הקטנצ'יק ישן כל היום, לאחר שישן לילה שלם. האם לדאוג?? (הוא בן חודשיים וחצי) (ל"ת)
29/1/2003 20:20 זיוה    לשולי  
29/1/2003 21:37 לירון    הוא קם לאכול וחוזר לישון? או שהוא לא קם בכלל?  
30/1/2003 08:58 טנגה    גם לנו היו ימים כאלה  
30/1/2003 08:59 מעיין של ליב    גם לליב היה יום שינה ביום שני עם הפסקות של כמה שלוקים וחזרה למיטה יום למחרת לא ישנה כל היום רק על הידיים אני קרועה .....:-( (ל"ת)  
30/1/2003 10:07 שולי    תודה לכן ! היום זה כבר הסתדר והוא עירני ובמצב רוח טוב. (ל"ת)  
30/1/2003 10:51 טנגה    מעבירה נושא - נסיעה לחו"ל  
30/1/2003 19:03 ליאתיתי    תחשבי טוב טוב טוב טוב לפני  
31/1/2003 17:18 שרי    לטנגה ו ליאתיתי לשם שינוי אני לא מסכימה איתך..  
31/1/2003 18:44 ליאתיתי    שרי וטנגה - לא דיברתי על הטראומה לילד (איזו טראומה?), אלא לאמא. זה נראה לי קשה עד בלתי אפשרי בתור אמא בשלב זה. (ל"ת)  
29/1/2003 18:10 ליאתיתי הצילו!!הפרשה דמית בחיתול!!!
29/1/2003 18:11 ק.    תבדקי טוב טוב שזה לא מפי הטבעת/רקטום. ואין לי מושג בת כמה היא אבל אולי אכלה משהו כמו סלק? (ל"ת)  
29/1/2003 18:15 ליאתיתי    זה לא מפי הטבעת, היא הת חצי שנה ויונקת מלא. (ל"ת)  
29/1/2003 18:19 ק.    אז קטונתי. איני רופאה. אם היא רגועה ומתנהגת כרגיל אז אני עצמי הייתי מחכה את הלילה ונותנת לעוד יציאה להגיע ורואה מה קורה שם. ומחר יש מרפאה. מקווה שיהיה בסדר. (ל"ת)  
29/1/2003 18:19 עפרה    שמעתי על משהו כזה  
29/1/2003 18:20 ק.    את יכולה לנסות להתקשר למוקד כללית הם עונים על שאלות דחופות כאילו 1700707700 (ל"ת)  
29/1/2003 18:24 עפרה    קראתי שוב את ההודעה שלך ואני לא בטוחה  
29/1/2003 19:14 איילה    זה יכול להיות וירוס בבטן. לסתיו היה כזה בגיל 4 חוד'  
29/1/2003 19:16 ליאתיתי    דיברתי עם רופא המשפחה שלנו והוא אמר  
29/1/2003 19:19 ליאתיתי    איילת, כן זה מעורבב במשהו רירי, כמו נזלת שקופה  
29/1/2003 19:20 ליאתיתי    סליחה, ההודעה הקודמת היא לאיילה, אני כ"כ מבולבלת (ל"ת)  
29/1/2003 20:03 טל    גם לנו זה קרה  
29/1/2003 20:24 איילה    ליאתיתי  
29/1/2003 20:26 מרב ב    ליאתיתי - יתכן שזו פיסורה  
29/1/2003 20:30 שן    מסכימה עם מירב ב ובכל מקרה החלמה מהירה (ל"ת)  
29/1/2003 20:48 זהר    ליאתיתי רק תהיו בריאות ! שולחת חיבוקים. (ל"ת)  
29/1/2003 23:08 ליאתיתי    בנות מתוקות, אני כבר לא בהיסטריה, בעיקר בזכותכן  
29/1/2003 23:36 לילוש    ליאתיתי, בטח שיהיה בסדר. רק בריאות (ואהבה). (ל"ת)  
30/1/2003 08:45 נני    ליאתיתי, גם לנו היה...  
30/1/2003 09:00 מעיין של ליב    עכשיו החלפתי לליב והבחנתי בכתם ורוד...??!! (ל"ת)  
30/1/2003 09:01 Adi    הי ליאתיתי חיבוקים ונשיקות גם בבוקר שאחרי אף פעם לא מזיק. מקווה שהכל בסדר אצלכם (ל"ת)  
30/1/2003 09:30 אסנת ש.    ליאתיתי מתוקה, נשיקות של בוקר בשבילך ובשביל הקטנה!  
30/1/2003 13:37 ליאתיתי    מתוקות שכתמותכן,  
30/1/2003 13:43 נני    ליאתיתי, שמן שקדים טבעי שקונים בכל בית טבע. לא זוכרת כרגע את השם. אכתוב לך מחר. (ל"ת)  
30/1/2003 13:54 ליאתיתי    ולמרוח מבחוץ או גם להשתדל קצת מבפנים (אוי ויי...)  
30/1/2003 13:58 נני    אני פתחתי לה ככה עם האצבעות,  
30/1/2003 14:36 ליאתיתי    נני תודה, אבל איך מוודאים שזה דם טרי? (ל"ת)  
30/1/2003 14:50 נני    אם זה אדום כמו דם  
30/1/2003 17:17 ליאתיתי    נני, באמת תודה רבה, ועדכון: החלפנו חיתול עם קקי ובלי שום דם!!! תחזיקו לנו אצבעות שלא יחזור... (ל"ת)  
31/1/2003 07:19 מעיין של ליב    ליאתיתי  
31/1/2003 11:46 ליאתיתי    מעיין... מזדהה כ"כ עם הלחץ,  
31/1/2003 12:23 מעיין של ליב    ליאתיתי  
2/2/2003 18:59 ענת    פיסורה  
3/2/2003 13:41 מנותחת    ענת, אני עשיתי ניתוח פיסורה 5 חודשים אחרי הלידה (ל"ת)  
29/1/2003 17:44 שירי ד"ר ואטס
29/1/2003 20:30 זהר    מיושן, שמרן, לא יודע מה לעשות עם פציינטית עם (השם ישמור) דעות משלה... (ל"ת)  
29/1/2003 20:58 הדס ל-3    אני עזבתי אותו באמצע ההריון השני שלי..  
29/1/2003 21:00 אוסי    ג ר ו ע (ל"ת)  
29/1/2003 23:00 רויטל    גם אני הייתי אצלו כמעט עשר שנים ועזבתי אותו באמצע ההריון שלי (ל"ת)  
30/1/2003 01:51 רותי קרני הורוביץ    גם אני הייתי אצל ואטס פעם אחת, ואני מאד מרוצה מכך (ל"ת)  
31/1/2003 22:54 דנה11    עזבתי אותו מאוחר מדי  
29/1/2003 17:41 המתביישת שאלה קצת מביכה בנוגע לשיעור יתר
29/1/2003 17:46 ל.    בהריון לא כדאי לך לגעת בזה  
29/1/2003 17:51 טנגה    נראה לי שהבעיה עם שעווה זה החום, וכדאי לברר את זה עם רופא  
29/1/2003 18:16 אוריתה    באמת מעצבן העיבוי שערות הזה  
30/1/2003 01:33 רותי קרני הורוביץ    האו באוט דייט אינטימי ומכאיב עם פינצטה, וחוב נושן מהקוסמונאוטית באהבה בעניין על הפנים (פיגמנטציה )  
30/1/2003 14:00 נני    אני המשכתי עם שעווה בבטן עד שבוע לפני הלידה.  
29/1/2003 16:50 liat עדכונים שהבטחתי (מבנה גולגולת)ושאלת אנטיביוטיקה
29/1/2003 23:48 רותי קרני הורוביץ    הי ליאת, משמח שבסדר  
30/1/2003 09:02 עדה    מזל טוב על הממצאים המרגיעים ובעניין ה"דלקת"  
30/1/2003 09:07 Adi    תודה על העידכון יקירה  
30/1/2003 10:11 liat    תודה! ו-רותי לא מצליחה להוסיף הפניה כעצתך לפרופ' דולברג בתחילת ההודעה שלי...  
30/1/2003 10:29 Adi    ליאת פרופסור דולברג ביקש שאם רוצים התיחסות שיפנו אליו ישירות למייל צירפתי את הלינק הכולל את הכתובת  
30/1/2003 13:29 liat    עדי- תודה תודה על הכל!!! (ל"ת)  
30/1/2003 14:43 פרופ' שאול דולברג ניאונטולוג בכיר ומוהל    ילד בן 7 חודשים עם חום ונזלת שקופה  
30/1/2003 23:20 liat    פרופסור דולברג- רוב תודות! (ל"ת)  
29/1/2003 16:37 אמא של פז חיסון גיל חודשיים - חירחורים ועוד... (ל"ת)
29/1/2003 16:39 אמא של פז    אופס, ברחה לי ההודעה...  
29/1/2003 18:44 אריאלש    אני חיסנתי לא מזמן את אריאל (בתי)  
29/1/2003 21:02 הדס אלוני    לא לחסן כל כל מהר  
29/1/2003 21:24 אריאלה    הי הדס. האם הבת שלך קבלה רק טטנוס או טטנוס מאורב עם דפטריה. האם קיים טטנוס נקי? (ל"ת)  
29/1/2003 22:52 שרה    כידוע אני שוללת חיסונים לחלוטין  
30/1/2003 08:59 Adi    לדעתי תמיד מומלץ לתת רק כשהילד בריא לחלוטין (ז"א אני עם אמא שלך ואחותך). תהיו בריאים (ל"ת)  
30/1/2003 22:00 הדס    אפשר לקנות חיסון טטנוס בנפרד  
29/1/2003 15:41 לילך מעקב רופא בסוף ההריון
29/1/2003 20:15 נומי    מה שמקובל בארץ  
29/1/2003 22:30 נירית שפירא    תזכורת- לסרב לבדיקות ואגינליות במהלך חודש תשיעי. כדי שאף אחד לא יזרז למיידלה את הלידה בלי לשאול בשיטה מאוד "טבעית" של הפרדת קרומים. (סטריפינג)... (ל"ת)  
29/1/2003 15:11 שיר שתפו אותי
29/1/2003 15:22 רזיאלה    הי שיר, דיון פלוצים מתקיים בדיוק דף אחד אחורה והנה הלינק  
29/1/2003 21:44 ו    מה קורה לפורום הזה... תגידו לי... ?????? (ל"ת)  
31/1/2003 09:53 שרה    מצאתי דרך להפסיק את הפלוצים מייד:  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש