פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2112   2111   2110   2109   2108   2107   2106   2105   2104   2103   2102   2101   2100   2099   2098   2097   2096   2095   2094   2093    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/4/2004 22:04 ג. אולי מישהי יודעת?? תהיות שיש לי לגבי עששת והנקה?
18/4/2004 22:09 תמרה    לדעתי כן יש קשר גם בהנקה  
18/4/2004 22:17 תמרה    מצאתי את התשובה של דר' ליבוביץ - מקווה שהקישור יהיה בסדר  
18/4/2004 22:26 לירון    לא מוצאת כרגע את הקישור  
18/4/2004 22:31 אורנה דן    לצערי - מהנסיון שלי - גם בהנקה, אבל מה אפשר לעשות?  
19/4/2004 02:06 זיוה    הנקה גורמת לעששת!!!  
19/4/2004 06:47 תיתי רופאת שיניים    אכן לירון שגרירה נאמנה  
19/4/2004 08:07 נורית של ניצן    הי תיתי - כיף לראות אותך כאן. ותודה על המידע המועיל.  
19/4/2004 08:32 מוניק    שאלה לתיתי  
19/4/2004 08:38 תיתי    תינוקות וילדים שונאים לצחצח  
19/4/2004 08:45 ד"ר ליבוביץ    רק הערה קטנה לזיוה - הנקה בשום אופן לא גורמת לעששת כמו בקבוק  
19/4/2004 08:55 גילה    לא הצלחתי להבין עד היום איך נדבקים בעששת מהורה. משהו יכול להסביר?  
19/4/2004 09:09 הגר    תיתי.... אפשר לכתוב ברוכה הבאה?! (ל"ת)  
19/4/2004 09:10 ג.    תודה תודה לכולכן...  
19/4/2004 09:20 לירון    הי תיתי. מה שלומך?  
19/4/2004 09:21 annat    תיתי, התגעגענו! תישארי? (ל"ת)  
19/4/2004 09:23 הגר    תיתי התכוונתי ברוכה השבה. (ל"ת)  
19/4/2004 09:30 אתירונית    תיתי ברוכה השבה ועוד שאלה  
19/4/2004 09:33 ורד שלשחר    היי תיתי... התגעגענו... (ל"ת)  
19/4/2004 09:35 נורית של ניצן    תיתי, תודה רבה על התשובה -  
19/4/2004 09:37 סיס    היי תיתי, בדיוק קראתי השבוע את חוויותייך  
19/4/2004 09:48 HILLA    ת-י-ת-י איזה כיף שאת פה!!!!!!! (ל"ת)  
19/4/2004 09:49 HILLA    מרוב התרגשות ברח לי. ספרי קצת מה שלומך... (ל"ת)  
19/4/2004 10:26 שושו    שאלה לתיתי - מה דעתך על לעיסת מסטיק כעזרה לבעיית ריור של ילד בן 4. (ל"ת)  
18/4/2004 21:37 רונה שאלות וחששות לקראת נסיעה לחו"ל
18/4/2004 21:43 ליאתה    אז קודם כל, רונה, הנה השירשור האלמותי:  
18/4/2004 21:48 טלי    טיפים מארה"ב אולי יעזור  
18/4/2004 21:56 רונה    טלי תודה  
18/4/2004 22:04 טלי    רונה, אם אחיך גר שם...  
18/4/2004 23:15 orna    בן כמה הוא?  
18/4/2004 23:22 רונה    אנחנו טסים ב 20/5 והוא יהיה בו שנה וחודשיים. תודה לך על תשובתך (ל"ת)  
18/4/2004 23:36 גייל    לפני ארבעה חודשים חזרנו מטיול של חודשיים  
19/4/2004 09:50 טלי    לגבי LAPTOP  
19/4/2004 15:03 גולדי    יקירתי - הרגעי !!!  
19/4/2004 15:14 צורי    לקחת טיפות אוזנים!!!!!!!!!!!!!!!1111111 (ל"ת)  
19/4/2004 15:32 רונה    אני מודה לכולכן עזרתן לי מאאאאוד!!!  
18/4/2004 20:56 מיואשת דחוף - מחפשת המלצה לגן/משפחתון בצפון השקט בתל-אביב
18/4/2004 21:24 רונה    גם אני רוצה!!! ברמת אביב ג' והאיזור...  
19/4/2004 08:13 תמרה    למיואשת - בטיולי עם העגלה נתקלתי הגן שקוראילם לו גן ושיר, משהוא כזה.  
19/4/2004 09:03 זהר    לגבי גן שיר - גרתי שלוש שנים מעל הגן  
19/4/2004 09:52 יעל.ש    למיואשת-  
19/4/2004 09:56 HILLA    אח...איפה הוטיקה... (ל"ת)  
19/4/2004 11:35 תמרה    זוהר תודה. זה עוד לא רלוונטי לי אבל עוד שיעור להפנים. לא יאומן (ל"ת)  
19/4/2004 11:53 שרון    גם אני מחפשת מטפלת/משפחתון  
18/4/2004 20:49 ציפי גליגם
18/4/2004 21:45 לא יודעת    אבל יש מספר לפניות קהל על האריזה. (ל"ת)  
18/4/2004 21:47 אמא צעירה    אינני יודעת, אבל אשמח אם תכתבי אם הגליגם הקל על כאבי צמית השיניים אצלכם. (ל"ת)  
18/4/2004 22:58 ליאתה    אמא צעירה -  
18/4/2004 23:08 רינת של עידן    הגליגם עזר... לי  
18/4/2004 23:49 אמא צעירה    ליאתה רוינת, תודה! (ל"ת)  
19/4/2004 14:00 HILLA    לנו לעומת זאת לא עזר... (ל"ת)  
18/4/2004 18:43 רוית ב קומפי X- מישהי ניסתה (הדור החדש?)
18/4/2004 18:44 רוית    3 דקות, לא 35.. (ל"ת)  
18/4/2004 19:25 א    קומפי  
18/4/2004 19:45 לני    ישנן 3 גרסאות של קומפי  
18/4/2004 20:28 שירוני    אם כבר קומפי..  
18/4/2004 20:37 טלי    אתן מרוצות מהקומפי (כשעובד)? כדאי לקנות לילדים (9 חודשים ושנתיים)? (ל"ת)  
18/4/2004 20:50 מאוכזבת    קומפי X  
18/4/2004 23:56 עידית-ת    בכלל אמין הקומפי? כי לנו יש את הטלפון של אלמו  
19/4/2004 01:04 סאלוש    מישהי כן מרוצה מהדברים האלה?  
19/4/2004 08:20 אלה    אנחנו דווקא מרוצים  
19/4/2004 09:15 אמא של אדם    אצלנו  
19/4/2004 09:38 נועה    גלישה באמצעות קומפי  
19/4/2004 10:13 HILLA    גם אנחנו מהמרוצים (קומפי 2)  
19/4/2004 14:25 שרון-ש    גם אנחנו קיבלנו קומפי 2, ומייד התחברנו לאינטרנט איתו.  
19/4/2004 14:31 HILLA    לנו עבד על ה2000. עכשיו יש לנו XP וגם עובד מצויין (ל"ת)  
19/4/2004 19:00 רוית ב'    תודה לכל התגובות, ועדכון  
19/4/2004 19:02 רוית    אגב, באופיס דיפו היו ממש בסדר, התנצלו, החליפו בלי בעיות, והחזירו מאה שקל מזומן בלי להתווכח. (ל"ת)  
20/4/2004 00:21 סאלוש    תודה :) (ל"ת)  
18/4/2004 17:21 גלית של רום מחשבות על גמילה
18/4/2004 20:49 דניאלה    גלית  
18/4/2004 21:13 טלי    קצת הערות  
18/4/2004 22:06 סאלוש    תיכף תקבלי את התשובות ההפוכות, אבל אני חושבת ששווה לחכות קצת  
18/4/2004 23:41 גלית של רום    תודה על התגובות ו..  
19/4/2004 12:03 גלית של רום    עדכון  
19/4/2004 16:08 יעלה    גלית , אני לא מאמינה שדווקא אתמול לא החזרתי טלפון! אבל הנה אני כאן!  
20/4/2004 01:03 סאלוש    יופי, תעדכני בעוד כמה ימים... (ל"ת)  
18/4/2004 17:05 מתחילה לדאוג חוסר שינה ופליטות אצל בהן 7.5 חודשים
18/4/2004 19:11 איילת    OT קצת מתי צריך תינוק לקום בבוקר? מעניין אותי לעשות סקר קטן על שעות הקמה ביתי שלי בת 6 חודשים קמה בשבע וחצי ולפעמים בתשע, מה איתכן? (ל"ת)  
18/4/2004 19:27 איילת    כמובן חשוב לצין מתי הם הולכים לישון, שלי הולכת בשמונה וחצי (ל"ת)  
18/4/2004 20:38 טלי    איילת, אולי תפתחי דיון חדש? נראה לי כאן לא המקום. (ל"ת)  
18/4/2004 20:39 טלי    ותוסיפי גם מידע על תנומות יום/צהרים (ל"ת)  
18/4/2004 20:48 סנפיר    למתחילה לדאוג, אולי יוצאות לו שיניים?! (ל"ת)  
18/4/2004 21:08 דנה    אין לי תשובה אולם רגע לפני שהתחלתי לכתוב הודעה חדשה בנושא זה , ראיתי את ההודעה שלך ואני מצרטפת לדאגה שלך. ה צ י ל ו!!!  
18/4/2004 21:38 טלי    אולי שיניים אולי אזניים? תנסי לתת אקמולי ולראות אם עוזר. ולראות אם מנסה לשלוח ידיים לכוון האוזן. (ל"ת)  
18/4/2004 16:06 פולינה המדור לחיפוש רופאים (ל"ת)
18/4/2004 17:25 ענבל    המלצה לרופא  
18/4/2004 18:14 מאיה מ    ענבל - ד"ר אייל דקל  
18/4/2004 18:43 אורית    ד"ר עודד הרט ממרפאת מרום נווה ברמת גן  
18/4/2004 19:22 ממשיכה לחפש    מבקשת המלצותיכן לרופא נשים ממכב"י באזור ת"א.תודה. (ל"ת)  
18/4/2004 20:20 גליה    המלצה על רופא נשים- ??  
18/4/2004 20:21 חנה    רופא פרטי לאחר הפלות חוזרות  
18/4/2004 20:26 ד    מחפשת המלצה על רופא נשים  
18/4/2004 20:29 טלי@@    נדחפת עם בקשה להמלצה לרופא נשים טוב ואמפטי בת"א. תודה! (ל"ת)  
18/4/2004 20:30 jo    ד"ר חיים פנקס מקבל בגבעת סביון  
18/4/2004 20:34 חני המדווחת    ממליצה מאד-מאד על ד"ר רמי מושונוב (מקבל ביבנה, אפילו דרך קופ"ח...).  
18/4/2004 20:44 רוזי    מחפשת פסיכולוגית חמה, מכילה ועוטפת מקופ"ח מכבי, דחוף! וגם המלצה חמה לענבל...  
18/4/2004 21:18 ד    ל-JO  
18/4/2004 21:26 סנפיר    מחפשת רופא/ת נשים למעקב הריון בכפר סבא (ל"ת)  
18/4/2004 21:32 ליאתה    זקוקה להמלצה על רופא נשים ורופא ילדים ברמת השרון (שניהם מכבי) - תודה, בנות. (ל"ת)  
18/4/2004 22:06 ר.ש.    מחפשת רופאת נשים ממכבי באזור ירושלים (ל"ת)  
18/4/2004 22:07 קרין    דר' יעל ארבל - פרטית ושווה הכל  
18/4/2004 22:07 סאלוש    טלי - ד"ר וקסלר דרך מאוחדת  
18/4/2004 22:14 סול    מחפשים רופא ילדים אמפטי ו"טיבעיסת" בת"א  
18/4/2004 22:24 jo    ל-ד (ל"ת)  
18/4/2004 22:32 jo    ל-ד: הוא מרפא לפי מהשנהוג ומקובל  
18/4/2004 22:35 הדס    לחנה - רופא לאחר הפלות חוזרות  
18/4/2004 22:58 annat    סול, כשתמצאי, תגידי... (ל"ת)  
18/4/2004 23:54 אמא צעירה    חנה: לדעתי, פרופסור קופרמינץ  
19/4/2004 01:00 Ilana Shemesh, natural midwife    Dr Lupo, pediatrician in Ramat Hasharon, and Dr. Barda or Pineles in Macabi in Jerusalem. All are excellent (ל"ת)  
19/4/2004 02:20 זיוה    פרופסור אייל שיף - מצטרפת להמלצה החמה. רופא מעולה ובנאדם. (ל"ת)  
19/4/2004 09:48 רוזי    הי גליה, ממליצה מאוד על דר' עדי דוידזון בקטוביץ!!! (ל"ת)  
19/4/2004 10:11 רולי    ישנו רופא נשים מקסים שעובד בשכונת המשתלה שייך ללאומית לגבי כללית אין לי מושג ד"ר ברר מיכאל 054-403577 (ל"ת)  
19/4/2004 11:01 רישריש    הי, זקוקה להמלצה לרופא ילדים פרטי באיזור הרצליה, תל אביב וכו'. (ל"ת)  
19/4/2004 14:37 נוגה    לסנפיר  
19/4/2004 15:49 סנפיר    נוגה,  
19/4/2004 17:32 נוגה    סנפיר  
18/4/2004 14:14 פולינה לוחפורום (ל"ת)
18/4/2004 14:15 אורקה    אפשרות להרוויח סכום כסף קטן אבל נחמד וללא מאמץ  
18/4/2004 14:24 משטרת האינטרנט    בנות היזהרו!  
18/4/2004 15:16 יעל.ש    ***OT-לחני המדווחת-  
18/4/2004 15:20 אורקה    משטרת אינטרנט יקרה קצת הפחדת אותי ובכל זאת את לא מדברת על כל הקוקיס ? הרי פעם בשבוע בכל מקרה צריך למחוק אותם ומשתילים אןותם גם אתרים מן "המניין" כמו YNET וכו'. תקני אותי בבקשה אם אני טועה? (ל"ת)  
18/4/2004 15:27 רומי    O.T דחוף , חברה שילדה סובלת מפטמות פצועות, איפה קונים את המשחה של מדלה? לא מצאתי בסופרפארם- באיזור חיפה תודה מראש ובאותו נושא- האם בפנטן אמור לעזור, והאם יש לשטוף לפני ההנקה? (ל"ת)  
18/4/2004 15:28 דניק    OT רופא משפחה טוב של הכללית בהוד השרון ? (ל"ת)  
18/4/2004 15:41 jo    לרומי - שילב מוכרת משחה של Purelan (ל"ת)  
18/4/2004 15:58 עוד מדווחת    רומי - אני ממליצה להשתמש גם בקונכיות הנקה של מדלה  
18/4/2004 16:36 מאיה מ    דניק - ד"ר מנצור בהוד השרון  
18/4/2004 17:52 annat    רומי, יש משחה נהדרת של בימ"ר הומגליל שנקראת מאמא קרם, עזרה לי תוך יום היכן שכלוםמ לא עזר  
18/4/2004 18:16 מאיה מ    מה עושים עם 2 ק"ג מצות שנשאר לנו מהחג?  
18/4/2004 18:50 annat    אולי לטחון לקמח מצות (אפשר לשמור במקפיא ואז נשמרת הטריות)  
18/4/2004 18:53 אורנה דן    מאיה יקרה, אנחנו גוררים את זה עד סוף אוגוס ט לפעמים  
18/4/2004 18:55 חני המדווחת    המחה ל מדלה, פיורלן - ניתן להשיג גם בדיאדה (ל"ת)  
18/4/2004 19:22 עצה מהכפר    לציפורים!  
18/4/2004 19:38 במבי    רומי - גם לי יש לתת את המשחה מהומגליל, אלא שאת בחיפה...  
18/4/2004 20:26 נועה    מאיה - אפשר להכין לזניה ממצות (ל"ת)  
18/4/2004 20:49 דבי    זקוקה לרעיונות ומתכונים ליום הולדת- ולנורית של ניצן  
18/4/2004 20:56 חוה    קורס הכנה ללידה בגבעתיים 03-5734540  
18/4/2004 21:06 annat    דבי, פשטידת תירס  
18/4/2004 21:11 annat    @מזכירה את הקופרודוקציה של במבי ושלי: מכירת טאפרוור לבנות השרון, גם ילדים מוזמנים!@  
18/4/2004 21:15 טלי    ענת, באיזה חום אופים ובאיזה כלי של טאפרוור? (ל"ת)  
18/4/2004 21:21 נורית של ניצן    לדבי - סיר אורז לפיקניק / יום הולדת בחוץ  
18/4/2004 21:24 מאיה מ    כל זה ממצות? אז כבר לא צריך להצטער... ונעה  
18/4/2004 21:27 דבי    ענתוש  
18/4/2004 21:29 סנפיר    OT- לענת ולבמבי  
18/4/2004 21:31 דבי    לנורית של ניצן  
18/4/2004 21:31 נורית של ניצן    מתכון מצות לדבי (אם כבר אני בשוונג) והערה קטנה לדבי  
18/4/2004 21:34 נורית של ניצן    מאיה, המתכון למעלה בשבילך, כמובן. (ל"ת)  
18/4/2004 21:35 ליאתה    HILLA  
18/4/2004 21:47 מעיין של ליב    מתוך המקום שלי כאמא חונקת אותי המחשבה - מה עשו אמהות כמונו עפ פעוטות בשואה , מספרים הכל אבל אף פעם לא שמעתי על פעוטות .......זה נורא ....תחשבו.... (ל"ת)  
18/4/2004 22:05 רומי    לבנות המקסימות שעזרו לפטמות של חברתי- תודה בשמה ולמעיין של ליב- זאת בדיוק הסיבה שקשה לי מאד לראות את הסרטים על השואה כי אני לא יכולה להפסיק לבכות וכשמראים ילדים קטנים אני פשוט מייבבת ולכן משתדלת להמנע. פשוט נורא אני לא יכולה לשאת את המחשבה שמשהו יקרה לילדים שלי חס וחלילה (ל"ת)  
18/4/2004 22:16 מעיין של ליב    רומי- אז זהו שגם אני הפעם ברחתי למיטה עם ספר במקום לטבוע בדמעות - יסלח לי הדור ההוא אבל כבד עלי הפעם... (ל"ת)  
18/4/2004 22:20 סאלוש    גם אני בכיתי היום מול הטלויזיה  
18/4/2004 22:22 טלי    היי סנפיר, אני גרה בכפר סבא  
18/4/2004 22:28 רומי    לדבי- גם פשטידת תירס אבל אחרת וגם לחמניות מתוקות, העברתי לך את זה מחוברת המתכונים האישית שלי , מקווה שיעבור טוב בכל מקרה מזל טוב!!!  
18/4/2004 22:30 לירון של שקד הדר ויערה    דבי חמודה,  
18/4/2004 22:36 רומי    למאיה מ עם מצות מכינים גלילת מצות מתוקה סוף הדרך אבל זהירות...משמין נורא  
18/4/2004 22:40 מאיה מ    רומי - נשמע מצוין!, ודבי - אנחנו לא מאכלני התרד, אבל אני מוכנה לנסות... תודה! (ל"ת)  
18/4/2004 22:42 סנפיר    טלי,  
18/4/2004 22:45 חיה של שירי    @#@# 'סניף' טפרוואר בחיפה :-) #@#@  
18/4/2004 22:45 חיה של שירי    @#@# 'סניף' טפרוואר בחיפה :-) #@#@  
18/4/2004 22:50 סיס    לזניה ממצות  
18/4/2004 23:01 annat    טלי, לגבי אפיה בטאפרוור  
18/4/2004 23:04 annat    דבי - תבנית 26 רגילה לחלוטין  
18/4/2004 23:08 סיס    ופשטידת פטריות עם מצות:  
18/4/2004 23:08 annat    סנפיר, מצטערת  
19/4/2004 01:25 סאלוש    ענת את מה זה עושה לי חשק עם התבניות האלה...  
19/4/2004 08:10 רומי    Annat אולי תוכלי לעדכן אותנו כשיהיה מבצע של תבניות הסיליקון , גם אני רוצה וזה נורא יקר לי (ל"ת)  
19/4/2004 09:21 שביט    לסנפיר  
19/4/2004 09:24 עידית של שחר    לטלי - לגבי גנים בהוד השרון  
19/4/2004 09:25 annat    בנות, אתן תהיינה הראשונות לדעת...  
19/4/2004 09:29 אילנית    מחפשת מטפלת ברמת גן לחצי משרה עד שלושת רבעי משרה, עם המלצות (ל"ת)  
19/4/2004 09:32 ורד שלשחר    ענתי... איזה כייף בדיוק ביום רביעי....  
19/4/2004 09:34 annat    ורדושה - יותר קרוב מנסציונה זה בטוח!  
19/4/2004 09:44 אילנית - דחוף    מחפשת מטפלת באזור רמת גן עם המלצות לחצי משרה שלושת רבעי משרה (ל"ת)  
19/4/2004 09:51 ליאתה    ורד של שחר - אפשר לקבל פרטים לגבי ההומיאופטית שלכם? מומלצת? (ל"ת)  
19/4/2004 10:21 HILLA    ליאתה, תודה. בסוף אני אאמין... (ל"ת)  
19/4/2004 10:41 ורד שלשחר    ליאתה -  
19/4/2004 11:24 במבי    מסיבת תינוקות ומחבתות - יש מפה  
19/4/2004 11:43 איפה אפשר לקנות חולצות לגן במחיר נורמלי?    רונה2 (ל"ת)  
19/4/2004 11:55 דבי    מזל טוב ליערה!!! -ותודה לרומי!!!  
19/4/2004 12:33 ורד שלשחר    רונה (התהפך לך...).... בעמק העודפים בת"א.  
19/4/2004 12:46 טלי ויש    למומחיות טאפרוואר (חיה של שירי, annat)- איך? כמה? וכו'  
19/4/2004 12:52 לירון של שקד הדר ויערה    פעם ראיתי והיום אני לא זוכרת היכן? מישהי אולי יכולה לעזור?  
19/4/2004 12:58 פיטר פן    קופסא לשיני חלב שנשרו יש ב"ילדותי" (ל"ת)  
19/4/2004 13:03 אפרת של אוריאל    *******דרושות מטפלות במגע ל"שאקטי"  
19/4/2004 14:44 ליאתה    לירון - בדיוק היום ראיתי קופסאות כאלה גם בשילב. (ל"ת)  
19/4/2004 14:48 טלי    היי סנפיר  
19/4/2004 14:48 טלי    עידית (ל"ת)  
19/4/2004 14:50 טלי    עידית  
19/4/2004 14:54 טלי    כן יש לי כזאת קדרה, ירקרקה שהולכת גם לתנור. (ל"ת)  
19/4/2004 15:04 סנפיר    טלי,  
19/4/2004 15:35 לירון של שקד הדר ויערה    ליאתה ופיטר פן תודה רבה-רבה, פשוט פיית השיניים תבקר אצלנו בימים הקרובים לראשונה... (ל"ת)  
19/4/2004 16:44 נועה    מאיה!  
18/4/2004 14:01 דנה חומר הרגעה לתינוקות. מסוכן??
18/4/2004 15:19 מעיין    לדנה - ממש לא מפחיד - מנסיון.  
18/4/2004 22:08 רומי    לדנה  
18/4/2004 23:05 דנה    שום- אנא הוסיפי תו מזהה לשמך, כדאי שלא יתבלבלו ביננו. תודה (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש