פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

3/2/2003 14:39 מירי הוותיקה כולסטרול: שום ו/אןמגה 3
3/2/2003 15:15 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    שום ואומגה שלוש  
3/2/2003 15:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ### ותזכורת: היום ברשת א' בשעה 17:25 ראיון עמי בנושא צמחונות בהריון, תדרים בפנים: ###  
3/2/2003 15:39 נגה    OT - מהו חום נורמלי לתינוקות בני מספר חודשים (מדידה בבית השחי)? (ל"ת)  
3/2/2003 15:56 איריס גוב    OT - על הקשר בין דייסה לשנת לילה  
3/2/2003 16:47 לירון    איריס  
3/2/2003 17:04 איריס גוב    לירוני - כי יותר מסובך להמיס כדור שינה בחביתה.  
3/2/2003 17:40 לירון    אני חושבת שהם קמות בשביל הציצי ולא לאוכל  
3/2/2003 18:38 אלה    טובה, אבקש שתעני על שאלתי הזנוחה  
3/2/2003 19:27 עירית    לאיריס - מנסיוננו עם דיסה לפני השינה  
3/2/2003 19:58 כרמית    שאלה לטובה: כמות שתיה ביממה  
3/2/2003 20:07 הגר    ואנחנו בדיוק עכשיו מנסים את זה.  
3/2/2003 21:53 שרי    איריס-את יודעת שכדורי שינה משפיעים לרעה על איכות חלב האם...  
3/2/2003 23:25 אלה    אני נתתי לסרבן הדיסה דיסת בננה ותפוח  
4/2/2003 08:23 תמי    איריס'קה, לגבי דייסה-  
4/2/2003 11:15 אנה    לנגה  
4/2/2003 15:32 איריס גוב    תודה יקרות על העצות המועילות (וגם מילה לשרי ולתמי)  
8/2/2003 22:02 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    כמות שתייה  
17/3/2003 09:42 מיקה    גיליתי את הדיון רק היום, והוא מזה רלוונטי לי...  
3/2/2003 14:18 שירן דר' תדמור, שקיפות עורפית וכללית-מושלם
3/2/2003 14:24 שירן    ואנא אל תעירו לי לחפש במנוע החיפוש כי כבר עברתי על כל מה שקשור אליו, והכול נכון לתקופה שעבד במלחה, מה שלא עוד נכון. כך שהפרטים המעניינים אותי מן הסתם השתנו. (ל"ת)  
3/2/2003 14:49 שרון א.    ד"ר תדמור  
3/2/2003 15:22 הריונית בארון    הטלפון שניתן לך הוא לא מדויק, זה הטלפון הפרטי של ד"ר תדמור. הטלפון הנכון  
3/2/2003 15:25 הריונית בארון    שכחתי  
3/2/2003 21:56 שרי    וחדשות בענין בדיקות גנטיות במכבי....  
4/2/2003 08:03 הריונית בארון    אם גם בבדיקות גנטיות עסקינן הרי שלקופ"ח כללית מושלם  
4/2/2003 09:23 שירן    תודה רבה. כבר אין לו מקום אוףףףף. שמעתם על דר' בולדס במרכז במלחה?  
4/2/2003 09:24 שירן    להיריונית בארון. למה בארון? (ל"ת)  
4/2/2003 14:42 הריונית בארון    כי אני רק בשבוע 6 ואף אחד לא יודע חוץ מבעלי ואמ'שלי.  
4/2/2003 22:01 גילי אבישי    לשירן-דר בולדס  
5/2/2003 21:56 זהר    שמחה לשמוע שהאתר של דר' תדמור, אותו בנתה חברתי הנפלאה יעל, מוצלח. וממליצה על תדמור לסקירות, מלחה או לא מלחה. (ל"ת)  
3/2/2003 13:08 שרית זלצר הקורס הבא להכנה רגשית ללידה נפתח ב14 לפברואר ויש מקום לזוג אחד נוסף
3/2/2003 15:50 רוקסאן    לשרית ולכל הנשים המתכננות לידה טבעית  
3/2/2003 16:35 אורלי של ליאור    מנסיוני,הכנה נפשית היא החשובה ביותר... (ל"ת)  
3/2/2003 22:27 אילנה    בהצלחה לשרית נשמע נפלא. אני מעוניינת לפתוח קורס חלימה לנשים בהריון  
3/2/2003 12:22 halel מחפשת המלצה על קורס התעמלות אחרי לידה באיזור פ"ת / הרצליה (ל"ת)
3/2/2003 22:40 רוית    אני ממליצה בחום על סטודיו C  
3/2/2003 23:27 אלה    המליצו כאן על הקלטת של סינדי קרופורד  
4/2/2003 22:22 גלית    מכבי  
3/2/2003 12:14 אבי הפשוש לא אוכל
3/2/2003 13:12 אמלה    נדחפת גם - אוכל וסבתא (חמה)  
3/2/2003 13:33 חני    נשמע כמו שיניים (בגלל הרוק) - שזה הוירוס של האימהות של התינוקות (כמו הרופא שלא יודע מה המחלה ואומר תמיד שזה וירוס...:-) (ל"ת)  
3/2/2003 13:53 רוית    חמות דוחפת  
3/2/2003 14:26 ליאתיתי    אוף התמערבים האלה, ואפרורפו הדיון מלפני כמה ימים...  
3/2/2003 14:35 שרון-ש    אבי, לא לדאוג.  
3/2/2003 14:38 שרון-ש    ואם בעלי היקרה דוחפת לבתי שוקולד בכל הזדמנות..  
3/2/2003 14:45 שרי 2    לאבי זה אכן נשמע כמו שיניים וחוץ מזה  
3/2/2003 14:52 לסבית בארון    "בעלי היקרה?"... האם הבנתי אותך נכון? (ל"ת)  
3/2/2003 14:55 ורדה    לסבית חביבה, שרון מתכוונת לאמא של הבעל שלה... (-: (ל"ת)  
3/2/2003 17:08 שרונה    מניסיונה של אמא  
3/2/2003 17:09 שרונה    אם בטיפת חלב מרוצים.אז אחלה! (ל"ת)  
3/2/2003 23:22 אלה    אולי יש לנו אותה חמות??  
3/2/2003 11:10 גיש פריחה מוזרה
3/2/2003 12:15 פולינה    נשמע בדיוק כמו אטופיק דרמטיטיס  
3/2/2003 12:15 מירב    כתם מוזר בצבע אדום על היד  
3/2/2003 14:10 ענת ב    מירב, אני הייתי ניגשת לרופא הילדים  
3/2/2003 14:14 ענת ב    אטופיק דרמטיטיס - אתר בחסות חברת נוברטיס (יצרנית אלידל)  
3/2/2003 10:00 מאיה עצירות וגמילה מחיתולים
3/2/2003 10:50 מיכל פ    לגבי הסיר,  
3/2/2003 14:36 ענת ב    לא יודעת אם אלו הסימנים, אבל אם כן  
3/2/2003 09:06 ליאת בדילוגים מתקדמים מהר יותר (שאלה לענת סימון וליודעי דבר אחרים)
3/2/2003 09:47 חיה של שירי    OT- יפעת אנא חזרי לדיון על הציצי כמוצץ, יש לי שם שאלה. ולאחרות גם כן (שאלה אחרת). תודה. (ל"ת)  
3/2/2003 09:56 חיה של שירי    OT - עוד שאלות (סליחה ליאת). צינון לקטנה ובעניין הזוית של הסלקל באוטו.  
3/2/2003 10:26 ליאת    לענת, נזכרתי בעוד פרט שאולי רלוונטי  
3/2/2003 11:17 מיכל ל    נסיונות לזחילת גחון - אבל הידיים בצדדים... שאלה לענת סימון/שי זילברבוש  
3/2/2003 11:56 נירה    הזמנה לחיפאיות ושאר הצפוניות למפגש הכרות ללא התחייבות של פעילות מוטורית לתינוקות קטנטנים  
3/2/2003 23:09 לילוש    לחיה של שירי - לגבי הסלקל  
4/2/2003 08:26 לירון    חיה-  
4/2/2003 12:05 חיה של שירי    תודה !! ולילוש...  
4/2/2003 14:53 ענת סימון    הי ליאת , נחמד "לראות" אתכם כאן  
4/2/2003 15:18 ענת סימון    תשובות למיכל ל.  
4/2/2003 20:03 מיכל ל    לענת סימון - תודה רבה על התשובה!  
4/2/2003 21:19 ליאת    ענת, המון המון תודה. כרגיל, התשובות שלך מעולות. תודה. (ל"ת)  
5/2/2003 23:31 לילוש    חיה- אם תחזרי לכאן  
3/2/2003 08:17 במבה במבה
3/2/2003 08:40 פולינה    זה לא אנחנו אלה שאומרים אלא משרד הבריאות  
3/2/2003 09:03 Adi    אגב בנות לכל קוראות YNET המכורות שימו לב לזה  
3/2/2003 09:24 המסעדה הניידת    טרמפ: תזכורת למפגש ליגת לה לצ'ה בהרצליה ביום ד' הקרוב  
3/2/2003 09:51 ליאת    Adi, שאלה בנוגע לברזל  
3/2/2003 10:48 נטלי    בוטנים (ובמבה) זה אחד המזונות הכי אלרגניים שקיימים.  
3/2/2003 10:50 Adi    ליאת (וסליחה מפותחת ההודעה על כל האוף טופיקים)  
3/2/2003 11:02 Adi    אה שכחתי רציתי לצרף עוד משהו שאולי יעניין חלק בנושא מרכיבי הדם  
3/2/2003 11:04 ליאת    תודה עדי. נראה לי שנחכה שהנזלת תעבור (וסליחה גם ממני מפותחת ההודעה) (ל"ת)  
3/2/2003 11:06 ליאת    וואלה, עדי, אין כמוך. בדיוק קיבלתי תוצאות של בדיקת דם שלי ובאמת תהיתי לגבי כמה מרכיבים. (ל"ת)  
3/2/2003 11:12 Hilla    המרכיב העיקרי בבמבה הוא קמח תירס ולא בוטנים, אבל ליתר ביטחון כדאי להתרחק מכל מה שמכיל בוטנים. גם אם בכמות קטנה (ל"ת)  
3/2/2003 11:15 עדה    למה (לא) לתת במבה לתינוק?  
3/2/2003 15:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה לפולינה על הלינקים! ועוד משהו קטן:  
3/2/2003 17:11 שרונה    לדעתי...  
5/2/2003 16:35 מירי הוותיקה    לא יכולה בלי במבמבה  
3/2/2003 00:31 דנדנה כאבים אחרי לידה
3/2/2003 09:27 מאיה    מוכר עד כאב...  
3/2/2003 12:06 שירה    משחה מרגיעה  
3/2/2003 14:30 זולו    דנדנה- משחת ארניקה לכאבים ומשחת קלנדולה לאיחוי החתך. לעשות אמבטיות ולהוסיף להן כחמש טיפות שמן לבנדר תוך כדי מילוי האמבט. החלמה מהירה. (ל"ת)  
3/2/2003 15:03 @    לגבי הצורך בהשתנה  
3/2/2003 22:33 יהודית שריג, פיזיו' בשיקום רצפת האגן    כאבים ודיכוי הצורך להשתין  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש