|
12/3/2003 09:41
|
גילי אבישי
|
מאת:
|
|
אנונימית יקרה!(לא עוד הרבה זמן אני מקווה...)
|
כותרת:
|
אני מאד מבינה אותך אבל זו דרכו של עולם.גם לי לקח זמן להביא לידי ביטוי רגש בנוסף לאינפורמציה,גם לי לקח זמן וגם היום לפעמים להרשות לעצמי לומר דברים שונים בהוויתם משאומרות אחרות,ואני בטוחה שיש כאן כאלה שאני מביאה להן את החלסטרה...כמו שיש כאלה שהפוך,קודם כל אני אדם כזה ושנית אין מישהו שכולם מסתדרים ואוהבים כל מה שיעשה.היה משהו לא טבעי בעיני אם מיד בפעם הראשונה, לפני שידעו ממני לאורך זמן מי ומה אני,שהיו מתיחסות יותר רגשי.את לא חושבת? אנא ממך על תקחי זאת אישית! אני בטוחה שזה לא! פתאום מגיע הרגע שמשהו שאת כותבת פותח למישהי פתח שאין ממנו חזור,ועוד אחת ועוד אחת...סבלנות ואמון,אני בטוחה שאין כאן אף אחת נגדך! שלך,גילי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|