|
13/3/2003 09:28
|
שרי
|
מאת:
|
|
לבוחרת שלא להזדהות...
|
כותרת:
|
למקרא תגובתך האחרונה נראה שעשית את הבחירה לא להעלב ולקחת את הדברים באופן ענייני וטוב שכך. אני מקווה שתהני מהפורום ועם הזמן תרגישי אולי יותר שייכת....בכל מקרה ברוכה הבאה...
שרי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|