היי, אני לא כל כך יודעת מאיפה להתחיל כי יש הרבה דברים שאני חושבת עליהם בהקשר הזה כרגע, אבל כמי שחוותה חוויה דומה במקום החדש (חו"ל) אליו הגעתי, "התעסקתי" בתחושה ובחוויה הראשונית הזו לא מעט. ואני באמת מרגישה שמדובר באיזשהי חויה ראשונית (בכל הקשור למקום חדש, כולל כמובן הפורום) אני מרגישה שאפשר להסתכל על מידת החיבור כמו על מעין ריקוד. את יכולה לבחור לקחת בו חלק מלא ולרקוד אותו צמוד, את יכולה לרקוד אותו כמשקיפה מהצד, את יכולה לבחור אחד או שניים ולרקוד איתם, את גם יכולה לרקוד באמצע הרחבה. העניין הוא שלפני שאת מצטרפת לריקוד, מן הראוי להתבונן קצת מהצד, ללמוד מה הסגנון.. ולאפשר לרוקדים לראות אותך- להבין שגם את רוצה להצטרף לריקוד. באיזה רמה ובאיזה סגנון- הרבה תלוי בך. כן, יש פה פורום מאוד חזק וטוב. ויש כאן קליקות כמו בכל מקום חברתי אחר. אני מתמידה להיכנס לפורום- פעמים רבות אני מגיבה בליבי ובאצבעותיי המוחזקות ולא תמיד בכתב- כי כבר נאמר ונכתב, כי אין לי דברים מעשירים יותר או חכמים לכתוב ועוד.. במילים אחרות שמי לא מככב בפורום. מצד שני, אני אוהבת כאן הרבה בלי שהן אפילו תדענה (סוג של הריקוד אותו אני רוקדת..יש שיאמרו אאוטסיידריות מסויימת), מכבדת ומעריכה. במילים אחרות, אני מאוד מבינה לתחושותייך, אבל רוצה לומר, שהרבה הרבה תלוי בך ובבחירותייך ובכמה שאת מוכנה באמת לקחת חלק בריקוד הזה.. שימי לב שפעמים רבות כאשר השאלות והפניות הן אינפורמטיביות או שנידונו רבות בעבר סוג ההתייחסויות הן בהתאם. לעומת זאת, כשמישהי בוחרת לרקוד ריקוד סוער במרכז הרחבה, לשתף לעומק ולהראות- יש כאן קהילה אדירה של נשים נפלאות שיחזקו, יעודדו וימחאו כפיים וירטואליות בסוף. סתם חומר למחשבה. לא בטוחה שהצלחתי לכתוב בדיוק את מה שאני מרגישה, אבל נורא מקווה שהצלחת איכשהו לקרוא את כוונותיי. שיהיה נעים. ליאת
|
תוכן התגובה:
|