פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 14:07 liat מאת:
אאוטסיידרית יקרה-מזווית קצת אחרת.קצת ארוך.. כותרת:
היי,
אני לא כל כך יודעת מאיפה להתחיל כי יש הרבה דברים שאני חושבת עליהם בהקשר הזה כרגע, אבל כמי שחוותה חוויה דומה במקום החדש (חו"ל) אליו הגעתי, "התעסקתי" בתחושה ובחוויה הראשונית הזו לא מעט. ואני באמת מרגישה שמדובר באיזשהי חויה ראשונית (בכל הקשור למקום חדש, כולל כמובן הפורום) אני מרגישה שאפשר להסתכל על מידת החיבור כמו על מעין ריקוד.
את יכולה לבחור לקחת בו חלק מלא ולרקוד אותו צמוד, את יכולה לרקוד אותו כמשקיפה מהצד, את יכולה לבחור אחד או שניים ולרקוד איתם, את גם יכולה לרקוד באמצע הרחבה. העניין הוא שלפני שאת מצטרפת לריקוד, מן הראוי להתבונן קצת מהצד, ללמוד מה הסגנון.. ולאפשר לרוקדים לראות אותך- להבין שגם את רוצה להצטרף לריקוד.
באיזה רמה ובאיזה סגנון- הרבה תלוי בך.
כן, יש פה פורום מאוד חזק וטוב. ויש כאן קליקות כמו בכל מקום חברתי אחר. אני מתמידה להיכנס לפורום- פעמים רבות אני מגיבה בליבי ובאצבעותיי המוחזקות ולא תמיד בכתב- כי כבר נאמר ונכתב, כי אין לי דברים מעשירים יותר או חכמים לכתוב ועוד.. במילים אחרות שמי לא מככב בפורום. מצד שני, אני אוהבת כאן הרבה בלי שהן אפילו תדענה (סוג של הריקוד אותו אני רוקדת..יש שיאמרו אאוטסיידריות מסויימת), מכבדת ומעריכה.
במילים אחרות, אני מאוד מבינה לתחושותייך, אבל רוצה לומר, שהרבה הרבה תלוי בך ובבחירותייך ובכמה שאת מוכנה באמת לקחת חלק בריקוד הזה.. שימי לב שפעמים רבות כאשר השאלות והפניות הן אינפורמטיביות או שנידונו רבות בעבר סוג ההתייחסויות הן בהתאם. לעומת זאת, כשמישהי בוחרת לרקוד ריקוד סוער במרכז הרחבה, לשתף לעומק ולהראות- יש כאן קהילה אדירה של נשים נפלאות שיחזקו, יעודדו וימחאו כפיים וירטואליות בסוף. סתם חומר למחשבה.
לא בטוחה שהצלחתי לכתוב בדיוק את מה שאני מרגישה, אבל נורא מקווה שהצלחת איכשהו לקרוא את כוונותיי.
שיהיה נעים.
ליאת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  09:35 אני בערך חדשה כי עקבתי הרבה והשתתפתי מעט - דוידה
12/3/2003  09:41 אנונימית יקרה!(לא עוד הרבה זמן אני מקווה...) - גילי אבישי
12/3/2003  10:05 חברות - תמי
12/3/2003  10:14 כן. גם מרגישה כמוך. אבל מקווה להשתלב בעתיד. (ל"ת) - אנונימית הפעם
12/3/2003  10:17 גם אני מרגישה כמוך ויש כאן נחמדות וגם אליטיסטייות ונפוחות- כמו בעולם האמיתי (ל"ת) - אנונימית
12/3/2003  10:27 אני מנצלת את הדיון הזה לשאול שאלה שמאד מציקה לי - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  10:31 אאוטסיידרית, דעתי- - תמי
12/3/2003  10:39 תמי - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  10:39 גם אני לפעמים - מיכל פ
12/3/2003  10:49 ולאאוטסיידרית במציאות- - מיכל פ
12/3/2003  11:08 מיכל כתבת מאד יפה אבל יש לי בעיה עם ההתחלה - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  11:24 ככה זה בכל מקום חדש.... - חשבתי לכתוב שם, אבל התחרטתי בסוף
12/3/2003  11:27 אז אני האמת גיליתי שיטה איך לישאול פה - השם שמור במערכת
12/3/2003  11:27 לאאוט סיידרית הייתי שם וזה באמת קשה... - שרי 2
12/3/2003  12:10 לאאוטסיידרית וגם לשם שמור במערכת - מיכל פ
12/3/2003  12:15 ושכחתי את מה שרציתי לכתוב לשם שמור במערכת - מיכל פ
12/3/2003  12:15 אויש זה כזה לא נכון - שם שמור - ליאתיתי
12/3/2003  12:16 לאאוטסיידרית ולשאר האנונימיות - גילי אבישי
12/3/2003  12:17 קודם כל, תודה לכל העונות. אבל, יש אבל... - בוחרת שלא להזדהות
12/3/2003  12:30 על רגשות ותמיכה (וזה יכול להיות שעור לחיים בכלל) - אמא 11
12/3/2003  12:30 בתור ותיקה יחסית בפורום אני מוצאת את עצמי - ענת ב
12/3/2003  12:35 תגובה מותיקה (מה זה מאוד?!) - תמי
12/3/2003  12:37 לאאוטסיידרית במציאות - כאחת שהחליפה הרבה דירות בחיים - אמא 11
12/3/2003  12:45 לאאוט סיידרית,מה שאמא 11 כתבה מזכיר לי - גילי אבישי
12/3/2003  13:00 כאחת שהרגישה אאוטסיידרית מרבית חייה - איריס גוב
12/3/2003  13:00 ובהמשך לדבריה של ענת ב: - נורית
12/3/2003  13:26 תודה לכן על התגובות אני במיוחד רוצה להתיחס למה שאמרה אמא 11 - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  13:31 ועוד משהו לאיריס גוב - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  13:40 אאוט סיידרית יקרה - ליאתיתי
12/3/2003  13:47 גם אני תמיד הרגשתי אאוט סיידרית. - תמי
12/3/2003  14:06 תמי ולאתיתי - אאוט סיידרית
12/3/2003  14:45 מותר לי גם להשתתף בדיון? (-; - זולו
12/3/2003  14:54 תמי צודקת. אני לא מגיעה מעמדה של כח - איריס גוב
12/3/2003  15:17 מסכימה כל כך עם אמא 11 וגם מכירה את תחושת האאוטסדריות - גליה
12/3/2003  16:40 על "חברים" של מי שחזק, ועל אמפתיה - תגובה לאאוטסיידרית, מהחיים. - אמא 11
12/3/2003  17:01 וואו, איזה דיון ארוך, סוף סוף הגעתי למקום שלי להגיב בו - שבית
12/3/2003  19:36 יכולתי לכתוב בעצמי חלק מההודעות כאן... - דיאנה
12/3/2003  20:47 שבית! אחרי שפוגשים מישהו נשאר זיכרון בגוף,ואז כבר מחפשים באופן שונה,משהו מוכר,מקווה שאת יורדת לסוף דעתי.ודיאנה-באמת?! בחיי שצריך לשים לב...לעתיד לפחות! (ל"ת) - גילי אבישי
12/3/2003  21:19 אני בשוק אני בהלם אני המומה.....וגם משהו קטן לדיאנה... - שרי
12/3/2003  21:50 לדיאנה - ענת_AB
12/3/2003  21:58 חובה=חווה (ל"ת) - ענת_AB
12/3/2003  22:22 דיאנה, מצחיק ועצוב, - תמי
12/3/2003  22:45 לדיאנה - אמאמה
12/3/2003  23:36 תודה, תודה ושוב תודה - בוחרת שלא להזדהות
13/3/2003  00:12 תודה על החיבוקים, התחממתי... ותמי, את באמת מצחיקה - דיאנה
13/3/2003  00:33 תודה לכל מי שענתה לי למדתי הרבה מהדיון הזה ואני שמחה שכתבתי בעילום שם - אאוט סיידרית במציאות
13/3/2003  08:30 דיאנה, - שרון-ש
13/3/2003  09:28 לבוחרת שלא להזדהות... - שרי
13/3/2003  10:11 דיאנה יקרה - איריס גוב
13/3/2003  11:27 דיאנה יקרה מאוד - אסנת ש.
13/3/2003  13:24 דיאנה מקסימה אחת (ולדיון המקורי) - סאלוש
13/3/2003  14:36 סאלוש מקסימונת, מה שלומך ושלום סתוי הקטנה? (ל"ת) - איריס גוב
13/3/2003  23:05 דיאנה, אני מצטרפת לאיריס, אסנת וכל השאר! :) (ל"ת) - ענבר
15/3/2003  23:12 דיאנה יקרה - מזדנבת עם חיבוקים משלי והרבה הרבה הזדהות עם התחושות (ל"ת) - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש