|
12/3/2003 10:39
|
אאוט סיידרית במציאות
|
מאת:
|
|
תמי
|
כותרת:
|
האמת שאני מרגישה כזו נודניקית, המצב שם קצת דומה למצב פה אבל לא ויררטואלי אז זה יותר קשה. יש שם כבר קליקות וחברויות לא נעים לי להדחף ולהפריע לא ניראה לי שאני חסרה למישהו ואני לא רוצה להרגיש כמו מיקרה סוציאלי שמבקש רחמים. פה לפחות אפשר להיות אנונימית בחיים זה הרבה יותר קשה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|