|
12/3/2003 10:31
|
תמי
|
מאת:
|
|
אאוטסיידרית, דעתי-
|
כותרת:
|
אם את לא קובעת (למה את מתביישת?) אלא מזמינה בנוסח "תבואו", זה לא נשמע רציני. אולי בגלל זה לא באות? אולי באיזה יום חורפי תדפקי בדלתות ותגידי: "מתחשק לכן לעלות קצת?". או לחלופין תזמיני "מחר בחמש אצלי". אם גם זה לא ילך, את יכולה להתחיל בלהזמין מישהי אחת. ואם לא... תחזרי אלינו עם השאלה. תמי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|