רוצה את האמת? אני דווקא מחכה להודעות יותר אישיות שלך, מעניין אותי לדעת מה קורה איתך בארה"ב המושלגת, איך את ואיך הילדים. אני כל כך רגילה שאת מקור בלתי נדלה לאינפורמציה, שלפעמים חסר לי לשמוע מה קורה א*י*ת*ך. גם אני כמו תמי, קוראת כל הודעה שלך ולא משנה באיזה עניין, לרוב אני מחכימה ובעיקר נהנית.
בהקשר של הדיון הזה, אני רוצה גם לשתף אותך ואת הבנות גם "בעלבון" קטן שלי... למרות שאני יודעת שלהעלב זו בחירה, כמאמר הגננת של בני, ואכן בחרתי בסופו של דבר לא להעלב, אבל אם כבר עלה הנושא, אז... לפני בערך חודש פרסמתי הודעה מאוד אישית, שלא הייתה קלה לי כלל וכלל. זכיתי להמון תגובות אוהבות, חמות ותומכות ועל כך אני מודה מאוד, מאוד. חסרו לי כמה נשים שם, נשים שליוו אותי פה בפורום מההתחלה. חיכיתי לתגובתן והיא לא באה. ולפני שמישהי פה תקפוץ, נכון – אף אחת לא חייבת לי כאן כלום ואני אומרת תודה ענקית לכל מי שכן תמכה בי והן רבות וטובות. אבל היה לי קצת עצוב. ולנושא הדיון, אני מאמינה כמו שנאמר כבר, הדדיות זו מילת המפתח.
בברכת דיונים פורים ונעימים לכולנו אסנת
|
תוכן התגובה:
|