|
13/3/2003 13:24
|
סאלוש
|
מאת:
|
|
דיאנה מקסימה אחת (ולדיון המקורי)
|
כותרת:
|
עצוב לי שאת מרגישה ככה! אני תמיד קוראת בכיף את מה שאת כותבת, ובעצם לא שמתי לב שלא התייחסתי אלייך אישית! לא יפה מצידי. לפעמים כנראה שאני מרוכזת בעצמי בדיוק כמו התינוקת המקסימה שלי... סליחה ונשיקות!
ולאנונימיות וכו' (ובעצם מתאים גם לך דיאנה), מילת המפחת - זה לא אישי... יש כאלה שיש להן סגנון קצת מחוספס יש פנטיות לנושאים שונים (כמוני למשל :) יש כאלו שבכתיבה קצת מתפספס מה שהן רצו לומר יש כאלה שסתם לא ממש שמות לב למה שהן עונות או לא עונות (קורה גם לי) בקיצור זה לא מכוון נגדכן!
ובמקרים הנדירים שכן, אני מודה שפה ושם אני שמה לב שמישהי מאמצת טון שלא מוצא חן בעיני ואז אני לא כל כך "מחבבת אותה" ואולי לא טורחת לענות, אבל קל מאוד לתקן את הרושם הזה. פשוט מאמצים טון קצת יותר חביב והכל נשכח... א' כי רובנו (אולי עדיף שאדבר בשם עצמי) לא ממש זוכרת תמיד את השמות, ובכל זאת סולחים גם אם כן זוכרים. בקיצור, לא חושבת ששווה להעלב, יש מוצא...
סופשבוע נפלא לכולן!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|