|
13/3/2003 00:33
|
אאוט סיידרית במציאות
|
מאת:
|
|
תודה לכל מי שענתה לי למדתי הרבה מהדיון הזה ואני שמחה שכתבתי בעילום שם
|
כותרת:
|
זו הזדמנות טובה לבחון את עצמי בצורה אובייקטיבית. אם הייתי כותבת בשמי בפורום אני מניחה שהייתי מקבלת הרבה יותר תגובות אבל אם מסננת של ההכרות ביננו ככה אני זוכה למבט אמיתי. יש לי כל כך הרבה להגיד לכל אחת מאלו שענו לי ואולי זה יצא בעתיד. לילה טוב של יום טוב
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|