|
12/3/2003 13:00
|
נורית
|
מאת:
|
|
ובהמשך לדבריה של ענת ב:
|
כותרת:
|
גולשות רבות נכנסות מבלי להציג את עצמן. זו לא חובה, כמובן, אבל מי שמרגישה צורך לקבל יחס נעים, תקל על כך אם תציג את עצמה ותכתוב כמה מילים. (עיין ערך הדדיות) ועוד דבר שקשור להדדיות- מי שאומרת תודה, הרבה יותר נעים לענות לה בהמשך. חבל שזה לא קורה כאן כל כך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|