פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 20:47
גילי אבישי
מאת:
שבית! אחרי שפוגשים מישהו נשאר זיכרון בגוף,ואז כבר מחפשים באופן שונה,משהו מוכר,מקווה שאת יורדת לסוף דעתי.ודיאנה-באמת?! בחיי שצריך לשים לב...לעתיד לפחות! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/3/2003 09:35
אני בערך חדשה כי עקבתי הרבה והשתתפתי מעט
-
דוידה
12/3/2003 09:41
אנונימית יקרה!(לא עוד הרבה זמן אני מקווה...)
-
גילי אבישי
12/3/2003 10:05
חברות
-
תמי
12/3/2003 10:14
כן. גם מרגישה כמוך. אבל מקווה להשתלב בעתיד. (ל"ת)
-
אנונימית הפעם
12/3/2003 10:17
גם אני מרגישה כמוך ויש כאן נחמדות וגם אליטיסטייות ונפוחות- כמו בעולם האמיתי (ל"ת)
-
אנונימית
12/3/2003 10:27
אני מנצלת את הדיון הזה לשאול שאלה שמאד מציקה לי
-
אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003 10:31
אאוטסיידרית, דעתי-
-
תמי
12/3/2003 10:39
תמי
-
אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003 10:39
גם אני לפעמים
-
מיכל פ
12/3/2003 10:49
ולאאוטסיידרית במציאות-
-
מיכל פ
12/3/2003 11:08
מיכל כתבת מאד יפה אבל יש לי בעיה עם ההתחלה
-
אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003 11:24
ככה זה בכל מקום חדש....
-
חשבתי לכתוב שם, אבל התחרטתי בסוף
12/3/2003 11:27
אז אני האמת גיליתי שיטה איך לישאול פה
-
השם שמור במערכת
12/3/2003 11:27
לאאוט סיידרית הייתי שם וזה באמת קשה...
-
שרי 2
12/3/2003 12:10
לאאוטסיידרית וגם לשם שמור במערכת
-
מיכל פ
12/3/2003 12:15
ושכחתי את מה שרציתי לכתוב לשם שמור במערכת
-
מיכל פ
12/3/2003 12:15
אויש זה כזה לא נכון - שם שמור
-
ליאתיתי
12/3/2003 12:16
לאאוטסיידרית ולשאר האנונימיות
-
גילי אבישי
12/3/2003 12:17
קודם כל, תודה לכל העונות. אבל, יש אבל...
-
בוחרת שלא להזדהות
12/3/2003 12:30
על רגשות ותמיכה (וזה יכול להיות שעור לחיים בכלל)
-
אמא 11
12/3/2003 12:30
בתור ותיקה יחסית בפורום אני מוצאת את עצמי
-
ענת ב
12/3/2003 12:35
תגובה מותיקה (מה זה מאוד?!)
-
תמי
12/3/2003 12:37
לאאוטסיידרית במציאות - כאחת שהחליפה הרבה דירות בחיים
-
אמא 11
12/3/2003 12:45
לאאוט סיידרית,מה שאמא 11 כתבה מזכיר לי
-
גילי אבישי
12/3/2003 13:00
כאחת שהרגישה אאוטסיידרית מרבית חייה
-
איריס גוב
12/3/2003 13:00
ובהמשך לדבריה של ענת ב:
-
נורית
12/3/2003 13:26
תודה לכן על התגובות אני במיוחד רוצה להתיחס למה שאמרה אמא 11
-
אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003 13:31
ועוד משהו לאיריס גוב
-
אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003 13:40
אאוט סיידרית יקרה
-
ליאתיתי
12/3/2003 13:47
גם אני תמיד הרגשתי אאוט סיידרית.
-
תמי
12/3/2003 14:06
תמי ולאתיתי
-
אאוט סיידרית
12/3/2003 14:07
אאוטסיידרית יקרה-מזווית קצת אחרת.קצת ארוך..
-
liat
12/3/2003 14:45
מותר לי גם להשתתף בדיון? (-;
-
זולו
12/3/2003 14:54
תמי צודקת. אני לא מגיעה מעמדה של כח
-
איריס גוב
12/3/2003 15:17
מסכימה כל כך עם אמא 11 וגם מכירה את תחושת האאוטסדריות
-
גליה
12/3/2003 16:40
על "חברים" של מי שחזק, ועל אמפתיה - תגובה לאאוטסיידרית, מהחיים.
-
אמא 11
12/3/2003 17:01
וואו, איזה דיון ארוך, סוף סוף הגעתי למקום שלי להגיב בו
-
שבית
12/3/2003 19:36
יכולתי לכתוב בעצמי חלק מההודעות כאן...
-
דיאנה
12/3/2003 21:19
אני בשוק אני בהלם אני המומה.....וגם משהו קטן לדיאנה...
-
שרי
12/3/2003 21:50
לדיאנה
-
ענת_AB
12/3/2003 21:58
חובה=חווה (ל"ת)
-
ענת_AB
12/3/2003 22:22
דיאנה, מצחיק ועצוב,
-
תמי
12/3/2003 22:45
לדיאנה
-
אמאמה
12/3/2003 23:36
תודה, תודה ושוב תודה
-
בוחרת שלא להזדהות
13/3/2003 00:12
תודה על החיבוקים, התחממתי... ותמי, את באמת מצחיקה
-
דיאנה
13/3/2003 00:33
תודה לכל מי שענתה לי למדתי הרבה מהדיון הזה ואני שמחה שכתבתי בעילום שם
-
אאוט סיידרית במציאות
13/3/2003 08:30
דיאנה,
-
שרון-ש
13/3/2003 09:28
לבוחרת שלא להזדהות...
-
שרי
13/3/2003 10:11
דיאנה יקרה
-
איריס גוב
13/3/2003 11:27
דיאנה יקרה מאוד
-
אסנת ש.
13/3/2003 13:24
דיאנה מקסימה אחת (ולדיון המקורי)
-
סאלוש
13/3/2003 14:36
סאלוש מקסימונת, מה שלומך ושלום סתוי הקטנה? (ל"ת)
-
איריס גוב
13/3/2003 23:05
דיאנה, אני מצטרפת לאיריס, אסנת וכל השאר! :) (ל"ת)
-
ענבר
15/3/2003 23:12
דיאנה יקרה - מזדנבת עם חיבוקים משלי והרבה הרבה הזדהות עם התחושות (ל"ת)
-
פולינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש