פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 21:58 ענת_AB מאת:
חובה=חווה (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  09:35 אני בערך חדשה כי עקבתי הרבה והשתתפתי מעט - דוידה
12/3/2003  09:41 אנונימית יקרה!(לא עוד הרבה זמן אני מקווה...) - גילי אבישי
12/3/2003  10:05 חברות - תמי
12/3/2003  10:14 כן. גם מרגישה כמוך. אבל מקווה להשתלב בעתיד. (ל"ת) - אנונימית הפעם
12/3/2003  10:17 גם אני מרגישה כמוך ויש כאן נחמדות וגם אליטיסטייות ונפוחות- כמו בעולם האמיתי (ל"ת) - אנונימית
12/3/2003  10:27 אני מנצלת את הדיון הזה לשאול שאלה שמאד מציקה לי - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  10:31 אאוטסיידרית, דעתי- - תמי
12/3/2003  10:39 תמי - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  10:39 גם אני לפעמים - מיכל פ
12/3/2003  10:49 ולאאוטסיידרית במציאות- - מיכל פ
12/3/2003  11:08 מיכל כתבת מאד יפה אבל יש לי בעיה עם ההתחלה - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  11:24 ככה זה בכל מקום חדש.... - חשבתי לכתוב שם, אבל התחרטתי בסוף
12/3/2003  11:27 אז אני האמת גיליתי שיטה איך לישאול פה - השם שמור במערכת
12/3/2003  11:27 לאאוט סיידרית הייתי שם וזה באמת קשה... - שרי 2
12/3/2003  12:10 לאאוטסיידרית וגם לשם שמור במערכת - מיכל פ
12/3/2003  12:15 ושכחתי את מה שרציתי לכתוב לשם שמור במערכת - מיכל פ
12/3/2003  12:15 אויש זה כזה לא נכון - שם שמור - ליאתיתי
12/3/2003  12:16 לאאוטסיידרית ולשאר האנונימיות - גילי אבישי
12/3/2003  12:17 קודם כל, תודה לכל העונות. אבל, יש אבל... - בוחרת שלא להזדהות
12/3/2003  12:30 על רגשות ותמיכה (וזה יכול להיות שעור לחיים בכלל) - אמא 11
12/3/2003  12:30 בתור ותיקה יחסית בפורום אני מוצאת את עצמי - ענת ב
12/3/2003  12:35 תגובה מותיקה (מה זה מאוד?!) - תמי
12/3/2003  12:37 לאאוטסיידרית במציאות - כאחת שהחליפה הרבה דירות בחיים - אמא 11
12/3/2003  12:45 לאאוט סיידרית,מה שאמא 11 כתבה מזכיר לי - גילי אבישי
12/3/2003  13:00 כאחת שהרגישה אאוטסיידרית מרבית חייה - איריס גוב
12/3/2003  13:00 ובהמשך לדבריה של ענת ב: - נורית
12/3/2003  13:26 תודה לכן על התגובות אני במיוחד רוצה להתיחס למה שאמרה אמא 11 - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  13:31 ועוד משהו לאיריס גוב - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  13:40 אאוט סיידרית יקרה - ליאתיתי
12/3/2003  13:47 גם אני תמיד הרגשתי אאוט סיידרית. - תמי
12/3/2003  14:06 תמי ולאתיתי - אאוט סיידרית
12/3/2003  14:07 אאוטסיידרית יקרה-מזווית קצת אחרת.קצת ארוך.. - liat
12/3/2003  14:45 מותר לי גם להשתתף בדיון? (-; - זולו
12/3/2003  14:54 תמי צודקת. אני לא מגיעה מעמדה של כח - איריס גוב
12/3/2003  15:17 מסכימה כל כך עם אמא 11 וגם מכירה את תחושת האאוטסדריות - גליה
12/3/2003  16:40 על "חברים" של מי שחזק, ועל אמפתיה - תגובה לאאוטסיידרית, מהחיים. - אמא 11
12/3/2003  17:01 וואו, איזה דיון ארוך, סוף סוף הגעתי למקום שלי להגיב בו - שבית
12/3/2003  19:36 יכולתי לכתוב בעצמי חלק מההודעות כאן... - דיאנה
12/3/2003  20:47 שבית! אחרי שפוגשים מישהו נשאר זיכרון בגוף,ואז כבר מחפשים באופן שונה,משהו מוכר,מקווה שאת יורדת לסוף דעתי.ודיאנה-באמת?! בחיי שצריך לשים לב...לעתיד לפחות! (ל"ת) - גילי אבישי
12/3/2003  21:19 אני בשוק אני בהלם אני המומה.....וגם משהו קטן לדיאנה... - שרי
12/3/2003  21:50 לדיאנה - ענת_AB
12/3/2003  22:22 דיאנה, מצחיק ועצוב, - תמי
12/3/2003  22:45 לדיאנה - אמאמה
12/3/2003  23:36 תודה, תודה ושוב תודה - בוחרת שלא להזדהות
13/3/2003  00:12 תודה על החיבוקים, התחממתי... ותמי, את באמת מצחיקה - דיאנה
13/3/2003  00:33 תודה לכל מי שענתה לי למדתי הרבה מהדיון הזה ואני שמחה שכתבתי בעילום שם - אאוט סיידרית במציאות
13/3/2003  08:30 דיאנה, - שרון-ש
13/3/2003  09:28 לבוחרת שלא להזדהות... - שרי
13/3/2003  10:11 דיאנה יקרה - איריס גוב
13/3/2003  11:27 דיאנה יקרה מאוד - אסנת ש.
13/3/2003  13:24 דיאנה מקסימה אחת (ולדיון המקורי) - סאלוש
13/3/2003  14:36 סאלוש מקסימונת, מה שלומך ושלום סתוי הקטנה? (ל"ת) - איריס גוב
13/3/2003  23:05 דיאנה, אני מצטרפת לאיריס, אסנת וכל השאר! :) (ל"ת) - ענבר
15/3/2003  23:12 דיאנה יקרה - מזדנבת עם חיבוקים משלי והרבה הרבה הזדהות עם התחושות (ל"ת) - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש