אני (כמו רבות אחרות) מבינה על איזו הרגשה את מדברת. אני כבר שנה משתתפת בפורום. לפעמים פעילה יותר, לפעמים פחות. עם הזמן התחלתי להגיב יותר, וכל התייחסות לשאלה ששאלתי, או לתגובה שהגבתי, חיזקו אותי וגרמו לי לרצות להשתתף יותר. כמה מהתגובות ממש נחקקו בליבי, כמו התגובה של גילי שאמרה שהיא חשבה עלי. אחרי מחקר ארוך שכלל אין ספור תצפיות, אני כבר די יודעת איך אני מגיבה בכל מיני סיטואציות. אני יודעת שאני חסרת ביטחון, אבל אני גם יודעת שחוסר הביטחון נקרא הרבה פעמים ע"י הצד השני כעודף ביטחון. אם אצלי זה ככה, אני מסיקה, שכל מי שמשדר עודף ביטחון, הוא בעצם חסר ביטחון לפחות כמוני. מנקודת מבט כזאת הרבה יותר קל לי להתחבר לאנשים. (כמו לדמיין את הקהל ערום כשאתה נמצא על במה). אני גם תמיד מזדהה בשמי האמיתי, וזה לא שם שכל כך קל לפספס. לכן כמו איריס, אני שומרת הרבה לעצמי. אבל מצד שני בנות מזהות אותי, גם בפורום וגם מחוצה לו, מה שמקנה לי את תחושת השייכות החמימה והנחשקת. קחי לך את הזמן להתאקלם, היתרון בפורום שהוא עובר דירה ביחד איתך, ומאפשר הכרויות חדשות בכל מקום בארץ. נצלי זאת. ברוכה הבאה, שבית.
|
תוכן התגובה:
|