|
12/3/2003 14:45
|
זולו
|
מאת:
|
|
מותר לי גם להשתתף בדיון? (-;
|
כותרת:
|
לגבי הפורום, בעיקר לחדשות...אני אמנם יחסית 'ותיקה' אבל אני לא מכירה כאן אף אחת באופן אישי(חוץ מאחת יקרה שגם הכירה לי את הפורום)ולא נפגשת או מגיעה למפגשי הפורום. הרבה פעמים עניתי או הגבתי בדיונים וגם אני חטפתי פה ושם מטחי 'אנרגיות שליליות' ובהתחלה לקחתי ללב(אבל לא לריאות)עד שהבנתי שככה זה בחיים...ובעצם, שטויות...לא?
אני חיה כבר 4 שנים במקום מאד קטן ומרוחק ממשפחתי וחברותיי משכבר הימים. בהתחלה היה לי קשה ואני לא טיפוס של "חבר'ה" ותמיד כשיש מפגשי בנות אני לא הכי מוצאת את עצמי, ת'אמת. היטיבה להגדיר אותי שכנתי כ"סוליסטית". אחת כזאת שמסתפקת במשפחה הקרובה, הבעל והילד ולא ממש צריכה חברה יומיומית. מה שכן עזר לי להפתח יותר לחברותא זה הצורך בחברה לילד בעיקר לאור החינוך הביתי שבו בחרנו. וככה לאט לאט ועם ה---מון סבלנות גיליתי פתאום שיש לי כבר 3!!! חברות (-: שאני נפגשת איתן על בסיס קבוע וחולקת איתן דברים יותר אישיים. בסה'כ חברות, לטעמי, זה משהו שלוקח זמן לבנות. גם ידידות. צריכים לעבור חוויות יחד, וקצת להרפות מהביקורתיות אחד כלפי השני. ולוקח זמן למצוא אנשים שיש להם ילדים שמתאימים לילדים שלנו כחברים משחק ושגם להורים יהיה על מה לדבר... בקיצור, סבלנות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|