|
12/3/2003 15:17
|
גליה
|
מאת:
|
|
מסכימה כל כך עם אמא 11 וגם מכירה את תחושת האאוטסדריות
|
כותרת:
|
הרבה פעמים הייתי מסתכלת סביב והיה נראה לי שכולם מצליחים להתחבר עם כולם כל כך מהר ורק אני נשארת בצד קצת ולא מבינה "איך הם עושים את זה". אבל מכמה פעמים שיצא לי לשמוע מה אני משדרת, ולמרות שזה לא היה במיוחד נעים הבנתי שבאמת כדי להתחבר אני צריכה יותר להפתח ולתת מעצמי ולא רק לחכות שזה יקרה. לפעמים זו ממש עבודה קשה, להתגבר על הרגלים של שנים, אבל באמת נראה לי שזו הדרך להתקרב.זה באמת לוקח זמן אבל כל התקרבות היא משמחת. וגם בפורום כמו בחיים, למרות שאפשר להסתתר תחת שמות אחרים, אני מרגישה שהדרך שלי להתקרב 0לאט לאט) היא דוקא להציג את עצמי בשמי, כמו שאני, אחרת למי יתקרבו?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|