זה תהליך שלוקח זמן. אין מה לעשות. גם כאן אנשים לא יודעים איפה הגבול שלך, לא יודעים איך לעשות את הצעד הראשון, אבל אין ברירה, נראה לי שהזמנה כללית לא תניב תוצאות. צריך להזמין עם יום ושעה, ואולי להמציא סיבה, אולי לחגוג לילדה יום הולדת, פורים מתקרב וכולי, וגם כאן, אני סבורה שאנשים שמרשים לעצמם לחשוף את חסרונותיהם שלהם, יוצאים נשכרים בסופו של דבר, כך שאם חסר לך משהו בבית, או את צריכה עזרה, אל תהססי לבקש, ככה מתחיל להיווצר קשר.
|
תוכן התגובה:
|