מוצאת את עצמי מתקנאת בחברות היפה, בפרגון הרב ובתמיכה הקיימים בין החברות הקבועות של הפורום, ומקווה יום אחד להשתייך. למעשה, גם אני משתתפת פסיבית כבר זמן רב- יותר משנה, עוד לפני שנכנסתי להריוני השלישי, והפורום עזר לי רבות במהלך ההריון, כולל גיבוש דעתי לגבי סוג הלידה שאני רוצה. לאחרונה הגעתי למסקנה הבלתי-נמנעת שאם אני רוצה להיכנס למעגל התמיכה והפרגון החמים והעוטף שקיים כאן, אני צריכה לא רק להכיר את המשתתפות הקבועות, אלא גם שהן תכרנה אותי, וכך התחלתי להשתתף. ברור לי שהכרות וחברות לא נבנות בן-לילה, אבל אני חייבת לציין שבמספר הפעמים בהן ביקשתי עזרה כאן, היו לא מעט נשים שכתבו לי תשובות מושקעות, מפרגנות, מלאות מחשבה ונכונות לעזור, למרות שאיני משתתפת קבועה. לי יש סבלנות לפתח את הקשר הזה לאט ובהדרגה, בקצב שבו בדרך כלל נוצרות מערכות יחסים אמיתיות. לא מזדהה יקרה- מצאי בך את הסבלנות ואורך הרוח, חבל לוותר על משהו שאת נהנית ממנו, נתרמת ותורמת, כהגדרתך- רק משום שההתחלה היא אטית.
|
תוכן התגובה:
|