|
13/3/2003 00:12
|
דיאנה
|
מאת:
|
|
תודה על החיבוקים, התחממתי... ותמי, את באמת מצחיקה
|
כותרת:
|
איך אני לא אזכור אותך? אם לא שמת לב את דמות מאד בולטת פה בפורום, ובמיוחד אחרי שראיתי אותך במפגש פורום אצל טלי. ובכלל, תמיד כיף לקבל מילה טובה, גם ממישהו שלא בדיוק זוכרים מי זה. ואני רק רוצה להבהיר שאין כאן איזו האשמה, ברור לי שזה משהו בצורת וסגנון הכתיבה שלי, והתפקיד אליו הכנסתי את עצמי כאן בפורום. אני הרי לא יכולה לטעון שזה בגלל שאני חדשה...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|