|
12/3/2003 12:30
|
ענת ב
|
מאת:
|
|
בתור ותיקה יחסית בפורום אני מוצאת את עצמי
|
כותרת:
|
מופתעת בכל פעם מחדש.
לזו שבוחרת שלא להזדהות ושפתחה את הדיון, ולכל מי שמרגישה כמוה, ובאמת שאני לא מבינה למה הדיסקרטיות הזו פתאום, מציעה לקרוא את הדיונים הבאים שעוסקים פחות או יותר בסוגייה הזו, ושיראו לך שכן, יש עוד שמרגישות כמוך: http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=6267&r_id=40138 http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=6504&r_id=42167 http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=6441&r_id=41637
לטעמי, פורום באינטרנט זה קצת כמו טלוויזיה: זה מרתק, ממכר, השתתפות פאסיווית לאורך זמן מקנה למשתתף את ההרגשה כאילו הוא מכיר את הנפשות הפועלות, ונורא כיף להיכנס לאנשים לחיים האמיתיים/דמיוניים שלהם מבלי להתחייב רגשית. וזה מאוד-מאוד חד צדדי. בחיים זה לא כך, וכשמחליטים לקפוץ למים לפעמים מופתעים מזה שהם רטובים וקרים מהמצופה. ככה זה, זה נקרא הדדיות. מרבית המשתתפות שנראה כאילו הן חלק מקליקה מקיימות ביניהן מערכות יחסים הרבה מעבר לפורום, אם זה במיילים, טלפונים או פגישות אישיות. הרבה פעמים בחרתי שלא להגיב בפורום אלא לשלוח מייל אישי - בתנאי, כמובן, שהכותב/ת בחר/ה לציינו.
פעם היתה נהוגה פה ברכת "ברוכה הבאה לקהילה המתבטאת בפורום", כשמישהי הציגה את עצמה כחדשה-אחרי-השתתפות-פאסיווית. קצת קשה לברך כך מי שמתעקשת שלא להזדהות, אבל בכ"ז - ברוכה הבאה. מאחלת לך שתקחי מפה מה שמתאים לך, ובכיף.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|