פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 12:30 ענת ב מאת:
בתור ותיקה יחסית בפורום אני מוצאת את עצמי כותרת:
מופתעת בכל פעם מחדש.

לזו שבוחרת שלא להזדהות ושפתחה את הדיון, ולכל מי שמרגישה כמוה, ובאמת שאני לא מבינה למה הדיסקרטיות הזו פתאום, מציעה לקרוא את הדיונים הבאים שעוסקים פחות או יותר בסוגייה הזו, ושיראו לך שכן, יש עוד שמרגישות כמוך:
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=6267&r_id=40138
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=6504&r_id=42167
http://www.leida.co.il/message_focus.asp?q_id=6441&r_id=41637

לטעמי, פורום באינטרנט זה קצת כמו טלוויזיה: זה מרתק, ממכר, השתתפות פאסיווית לאורך זמן מקנה למשתתף את ההרגשה כאילו הוא מכיר את הנפשות הפועלות, ונורא כיף להיכנס לאנשים לחיים האמיתיים/דמיוניים שלהם מבלי להתחייב רגשית. וזה מאוד-מאוד חד צדדי. בחיים זה לא כך, וכשמחליטים לקפוץ למים לפעמים מופתעים מזה שהם רטובים וקרים מהמצופה. ככה זה, זה נקרא הדדיות. מרבית המשתתפות שנראה כאילו הן חלק מקליקה מקיימות ביניהן מערכות יחסים הרבה מעבר לפורום, אם זה במיילים, טלפונים או פגישות אישיות. הרבה פעמים בחרתי שלא להגיב בפורום אלא לשלוח מייל אישי - בתנאי, כמובן, שהכותב/ת בחר/ה לציינו.

פעם היתה נהוגה פה ברכת "ברוכה הבאה לקהילה המתבטאת בפורום", כשמישהי הציגה את עצמה כחדשה-אחרי-השתתפות-פאסיווית. קצת קשה לברך כך מי שמתעקשת שלא להזדהות, אבל בכ"ז - ברוכה הבאה. מאחלת לך שתקחי מפה מה שמתאים לך, ובכיף.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  09:35 אני בערך חדשה כי עקבתי הרבה והשתתפתי מעט - דוידה
12/3/2003  09:41 אנונימית יקרה!(לא עוד הרבה זמן אני מקווה...) - גילי אבישי
12/3/2003  10:05 חברות - תמי
12/3/2003  10:14 כן. גם מרגישה כמוך. אבל מקווה להשתלב בעתיד. (ל"ת) - אנונימית הפעם
12/3/2003  10:17 גם אני מרגישה כמוך ויש כאן נחמדות וגם אליטיסטייות ונפוחות- כמו בעולם האמיתי (ל"ת) - אנונימית
12/3/2003  10:27 אני מנצלת את הדיון הזה לשאול שאלה שמאד מציקה לי - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  10:31 אאוטסיידרית, דעתי- - תמי
12/3/2003  10:39 תמי - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  10:39 גם אני לפעמים - מיכל פ
12/3/2003  10:49 ולאאוטסיידרית במציאות- - מיכל פ
12/3/2003  11:08 מיכל כתבת מאד יפה אבל יש לי בעיה עם ההתחלה - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  11:24 ככה זה בכל מקום חדש.... - חשבתי לכתוב שם, אבל התחרטתי בסוף
12/3/2003  11:27 אז אני האמת גיליתי שיטה איך לישאול פה - השם שמור במערכת
12/3/2003  11:27 לאאוט סיידרית הייתי שם וזה באמת קשה... - שרי 2
12/3/2003  12:10 לאאוטסיידרית וגם לשם שמור במערכת - מיכל פ
12/3/2003  12:15 ושכחתי את מה שרציתי לכתוב לשם שמור במערכת - מיכל פ
12/3/2003  12:15 אויש זה כזה לא נכון - שם שמור - ליאתיתי
12/3/2003  12:16 לאאוטסיידרית ולשאר האנונימיות - גילי אבישי
12/3/2003  12:17 קודם כל, תודה לכל העונות. אבל, יש אבל... - בוחרת שלא להזדהות
12/3/2003  12:30 על רגשות ותמיכה (וזה יכול להיות שעור לחיים בכלל) - אמא 11
12/3/2003  12:35 תגובה מותיקה (מה זה מאוד?!) - תמי
12/3/2003  12:37 לאאוטסיידרית במציאות - כאחת שהחליפה הרבה דירות בחיים - אמא 11
12/3/2003  12:45 לאאוט סיידרית,מה שאמא 11 כתבה מזכיר לי - גילי אבישי
12/3/2003  13:00 כאחת שהרגישה אאוטסיידרית מרבית חייה - איריס גוב
12/3/2003  13:00 ובהמשך לדבריה של ענת ב: - נורית
12/3/2003  13:26 תודה לכן על התגובות אני במיוחד רוצה להתיחס למה שאמרה אמא 11 - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  13:31 ועוד משהו לאיריס גוב - אאוט סיידרית במציאות
12/3/2003  13:40 אאוט סיידרית יקרה - ליאתיתי
12/3/2003  13:47 גם אני תמיד הרגשתי אאוט סיידרית. - תמי
12/3/2003  14:06 תמי ולאתיתי - אאוט סיידרית
12/3/2003  14:07 אאוטסיידרית יקרה-מזווית קצת אחרת.קצת ארוך.. - liat
12/3/2003  14:45 מותר לי גם להשתתף בדיון? (-; - זולו
12/3/2003  14:54 תמי צודקת. אני לא מגיעה מעמדה של כח - איריס גוב
12/3/2003  15:17 מסכימה כל כך עם אמא 11 וגם מכירה את תחושת האאוטסדריות - גליה
12/3/2003  16:40 על "חברים" של מי שחזק, ועל אמפתיה - תגובה לאאוטסיידרית, מהחיים. - אמא 11
12/3/2003  17:01 וואו, איזה דיון ארוך, סוף סוף הגעתי למקום שלי להגיב בו - שבית
12/3/2003  19:36 יכולתי לכתוב בעצמי חלק מההודעות כאן... - דיאנה
12/3/2003  20:47 שבית! אחרי שפוגשים מישהו נשאר זיכרון בגוף,ואז כבר מחפשים באופן שונה,משהו מוכר,מקווה שאת יורדת לסוף דעתי.ודיאנה-באמת?! בחיי שצריך לשים לב...לעתיד לפחות! (ל"ת) - גילי אבישי
12/3/2003  21:19 אני בשוק אני בהלם אני המומה.....וגם משהו קטן לדיאנה... - שרי
12/3/2003  21:50 לדיאנה - ענת_AB
12/3/2003  21:58 חובה=חווה (ל"ת) - ענת_AB
12/3/2003  22:22 דיאנה, מצחיק ועצוב, - תמי
12/3/2003  22:45 לדיאנה - אמאמה
12/3/2003  23:36 תודה, תודה ושוב תודה - בוחרת שלא להזדהות
13/3/2003  00:12 תודה על החיבוקים, התחממתי... ותמי, את באמת מצחיקה - דיאנה
13/3/2003  00:33 תודה לכל מי שענתה לי למדתי הרבה מהדיון הזה ואני שמחה שכתבתי בעילום שם - אאוט סיידרית במציאות
13/3/2003  08:30 דיאנה, - שרון-ש
13/3/2003  09:28 לבוחרת שלא להזדהות... - שרי
13/3/2003  10:11 דיאנה יקרה - איריס גוב
13/3/2003  11:27 דיאנה יקרה מאוד - אסנת ש.
13/3/2003  13:24 דיאנה מקסימה אחת (ולדיון המקורי) - סאלוש
13/3/2003  14:36 סאלוש מקסימונת, מה שלומך ושלום סתוי הקטנה? (ל"ת) - איריס גוב
13/3/2003  23:05 דיאנה, אני מצטרפת לאיריס, אסנת וכל השאר! :) (ל"ת) - ענבר
15/3/2003  23:12 דיאנה יקרה - מזדנבת עם חיבוקים משלי והרבה הרבה הזדהות עם התחושות (ל"ת) - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש