פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2772   2771   2770   2769   2768   2767   2766   2765   2764   2763   2762   2761   2760   2759   2758   2757   2756   2755   2754   2753    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

13/1/2005 10:50 רוית ב' אודם באף כתוצאה מנזלת שהתפתח לפצעים- אף משחה לא עוזרת והילדה בוכה מכאב.
13/1/2005 11:07 HILLA    קודם כל, תפסיקי לנגב.  
13/1/2005 11:09 ליק333    בצינון הבא...  
13/1/2005 11:27 רוית ב'    הילה  
13/1/2005 11:28 ק.ק.    משחה שאולי תעזור  
13/1/2005 11:35 HILLA    רוית, מאמינה, מאמינה....מותר בגיל שנתיים. ולגבי המגבונים  
13/1/2005 12:02 ק.ק.    הילה, כעקרון את צודקת, אבל הבעיה עם המגבונים היא שהחומרים 'המסוכנים' (שנמצאים גם בסבון נוזלי וכו') נשארים על העור ולא נשטפים (להבדיל מסבון אותו שוטפים במים אחרי השימוש). (ל"ת)  
13/1/2005 12:26 הנספח התרבותי של פולין    אל תשימי לה אף-קל !!! זה נורא שורף (ל"ת)  
13/1/2005 12:47 HILLA    נספח, מנסיון? כי מנסיוננו- לא. (ל"ת)  
13/1/2005 12:58 הנספח התרבותי של פולין    לי זה ממש שרף, לא הייתי שם על אזור מגורה (ל"ת)  
13/1/2005 13:38 אמא מבוהלת    איזה חומר מסרטן יש במגבונים? אתן רציניות? אשמח לשמוע פרטים (ל"ת)  
13/1/2005 13:55 ק.ק.    מצורף לינק על דיון שהיה כאן לפני מס' חודשים בנוגע למגבונים.  
13/1/2005 13:57 רינתי    לאמא מבוהלת  
13/1/2005 14:02 ק.ק.    והמלצה לפתרון חלופי למגבונים...  
13/1/2005 21:18 אורנה דן    אני מורחת את המשחות הלבנות של הטוסיק (עדינול וכד') כי הן יוצרות שכבת הגנה מהמשך הנזק מהנזלת (ל"ת)  
13/1/2005 22:49 annat    ברשת חנויות "מקרו" יש מגבוני בד בגלילים הרבה יותר בזול.  
13/1/2005 23:27 רוית ב'    בינתיים  
14/1/2005 14:46 זהר י-ם    בדיוק השבוע רופאת אףאוזןגרון המליצה לנו למרוח קצת דרמקומבין עם מקלון אוזניים בקצה האף, אחרי הניגוב. (ל"ת)  
13/1/2005 10:32 רינתי מה בדבר הומואפתיה
13/1/2005 10:33 רינתי    התכונתי כמובן להומואפתיה בזמן הנקה  
13/1/2005 10:44 כנרת    נעזרתי בהומאופט בזמן הנקה וזה עזר מאוד (ל"ת)  
13/1/2005 10:47 רינתי    לא חששת מהשפעות על התינוק?  
13/1/2005 11:04 שירין    רינתי  
13/1/2005 11:21 כנרת    לא פחדתי בכלל  
13/1/2005 17:09 רינת א'    גם אני טופלתי בהומיאופתיה בזמן הנקה  
13/1/2005 09:51 לורן מאיזה גיל לתת לו לישון על כרית?
13/1/2005 10:13 מיפי    כוונת הרופא לדעתי  
13/1/2005 11:00 HILLA    נראה לי שהבעיה של טיפת חלב היא חשש מחנק.  
13/1/2005 09:44 אמא דואגת מאוד לא אוכלת, לא שותה!!
13/1/2005 10:22 רוית ב'    הוסיפי פרטים  
13/1/2005 10:25 פרח    רק עכשיו התחלנו לחזור לעצמנו  
13/1/2005 10:37 אמא מודאגת    תודה תודה  
13/1/2005 11:13 פרח    היא כבר אוכלת מוצקים ?  
13/1/2005 12:20 אמא מודאגת    לפרח  
13/1/2005 12:31 פרח    אוכל של "גדולים"  
13/1/2005 13:20 אמא מודאגת    תודה פרח עזרת לי מאוד, אני הולכת לנסות. (ל"ת)  
14/1/2005 11:10 פרח    אמא מודאגת....ופרח גם !  
13/1/2005 09:21 מבוהלת דחוף! מישהי עשתה דיקור אצל דר' דוידזון? זקוקה להמלצות או כל מידע אחר שיעזור לי להחליט. תודה מראש לעונות (ל"ת)
13/1/2005 09:03 סנפיר ילד, אין לך מיטה?!
13/1/2005 09:44 קרן של בועז והגר    הי סנפיר  
13/1/2005 09:55 רוני ח    כמה רעיונות  
13/1/2005 10:33 כנרת    איך זה עובד אצלינו  
13/1/2005 11:41 HILLA    אנחנו שכבנו לידו במיטה שלו, לאחר שבא "לקרוא לנו".  
13/1/2005 14:30 דובת גריזלי    קרן, כל הכבוד. איך אפשר בכלל לקום לשניים ולהישאר שפויים?  
13/1/2005 15:31    דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2-  
13/1/2005 15:52 קרן של בועז    לדובה  
13/1/2005 16:18 אריאלה    אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה  
13/1/2005 18:53 סנפיר    תודה, החכמתי מכל התשובות.  
13/1/2005 08:23 יוכבד ביטוח לידות בית
13/1/2005 10:20 חני המדווחת    ראי את תגובתי לאילנה שמש בדיון הזה כאן  
13/1/2005 14:19 גילי אבישי    חני יקרה  
14/1/2005 01:13 Um_Netah    To Gili Avishai  
12/1/2005 23:22 חסוי הפעם אולי יש כאן מישהי שיודעת, הריון בשבוע 10 שאני בוחרת להפסיק, מחייב גרידה או שיש תהליך ידידותי יותר??? תודה מחברה במצוקה. (ל"ת)
12/1/2005 23:46 לילה טוב    יש גם כדורים  
13/1/2005 00:07 למרבה הצער    רק גרידה (ל"ת)  
13/1/2005 08:49 ליק333    האפשרויות  
12/1/2005 23:21 רוקסאן סדנא חוויתית בתנועה וקול כהכנה ללידה זורמת ומעצימה – קבוצת נשים (הודעה-מודעה)
12/1/2005 23:09 ל דר' בר, פרופ' דולברג או כל המבין בהערכת המשקל. תוצאה בעייתית?
14/1/2005 00:48 ד"ר עמוס בר    גודל עובר  
15/1/2005 22:27 ל    דר' בר תודה על התייחסותך.  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש