פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

13/10/2006 08:58 שמרית בקבוקי בי-פרי
13/10/2006 09:38 ותיקה    צרי קשר עם היבואן, פרטיו אמורים להופיע על גבי האריזה. (ל"ת)  
13/10/2006 10:31 אמא ציצי    שמרית  
13/10/2006 20:40 אמירית    לשמרית ולאמא ציצי  
14/10/2006 00:55 לשמרית    מאחר ואני עובדת כרגע בחנות הרלוונטית  
14/10/2006 09:50 קרן    כן גם חברה שלי משתמשת בצינצנות ריבה, של "דלפור" משהו והיא מרוצה. אני הזמנתי עכשיו את המאמ, איך הם? (ל"ת)  
13/10/2006 00:54 ללי מאיזה גיל אפשר לגזור ציפורניים לתינוק ? (היום בן שבועיים) (ל"ת)
13/10/2006 03:45 ש. ע    OT סליחה - **ליחה עם דם בהריון -דחוף !!**  
13/10/2006 06:36 יסמין    מותר לגזור מהתחלה  
13/10/2006 07:11 גלה    בגיל הזה הציפורניים כל כך רכות וגמישות  
13/10/2006 07:53 מילכי    כמה שידוע לי = לא גוזרים בחודש הראשון (ל"ת)  
13/10/2006 08:28 אסנת גלבוע    לנו אמרו בבי"ח להמתין שבועיים עם הגזירה הראשונה (ל"ת)  
13/10/2006 10:01 ט    בשבועות הראשונים שאחרי הלידה  
14/10/2006 21:08 מאיה מ    לש.ע -  
13/10/2006 00:22 הריונית CMV
13/10/2006 00:46 ללי    לגבי הCMV  
12/10/2006 23:45 הללי דחוף! הצילו! בוגרות **סקרלטינה** אנא הכנסו!
12/10/2006 23:50 maia    אמבטיית שיבולת שועל עושה פלאים:  
12/10/2006 23:53 הללי    מאיה תודה רבה! כרגע היא יצאה מאחת  
13/10/2006 00:04 גילי אבישי    מסכנונה  
13/10/2006 00:05 גילי אבישי    אם במקרה יש לך אלופירסט-יש הגורסים שזה מחולל פלאים לגרוד... (ל"ת)  
13/10/2006 00:12 הללי    גילי- תודה. נראה לי שהלילה נצליח לנסות את הכל...  
13/10/2006 00:26 גילי אבישי    אפשר וגם  
13/10/2006 07:17 גלה    מה זה בכלל סקרלטינה ? זו לא מחלה שנעלמה מהעולם? שנית?  
13/10/2006 07:22 גלה    קראתי באינטרנט אז אין צורך לענות לי.  
13/10/2006 10:14 הללי    גילי-תודה רבה! ניסינו כמעט הכל. מקוה שלא יחזור הסיוט הזה. הבוקר היא נראית טוב יותר. וגלה- תודה. (ל"ת)  
13/10/2006 13:16 לימורית    הללי יקרה,  
13/10/2006 22:42 הללי    לימורית- תודה רבה. היא אכן מקבלת אנטיביוטיקה  
14/10/2006 10:01 לימורית    הרבה בריאות !! החלמה מהירה ! (ל"ת)  
14/10/2006 14:05 רותי 'קרני הורוביץ    שתחלים במהירות. ועדכנינו נא (ל"ת)  
14/10/2006 18:47 שין    הללי, לנו היה סקרלטינה לפני כחודשיים  
14/10/2006 21:12 הללי    תודה תודה לכולכן, הקטנה כבר מרגישה מצוין רק הפריחה לא עוברת. תישאר איתי בבית כמה ימים.  
12/10/2006 23:37 הריונית GBS prenatal
12/10/2006 23:42 maia    מוכר. היתה, קבלתי אנטיביוטיקה וכל הילדות בסדר:-)  
12/10/2006 22:43 שרוני התייעצות דחופה לגבי משבר בגן. זקוקה לעצות...
12/10/2006 22:50 רונה    לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת)  
12/10/2006 23:22 גלית    להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה.  
12/10/2006 23:35 ורד של איתי    גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות  
12/10/2006 23:45 maia    שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל:  
13/10/2006 02:58 ניה    כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי  
13/10/2006 06:20 לא משנה ,    להשאיר בבית.  
13/10/2006 09:37 תיתי רופאת שיניים    קרה לי  
13/10/2006 14:20 דפנה    לצאת מהגן קודם כל  
13/10/2006 15:31 שרוני    קודם כל תודה ענקית על כל התגובות  
13/10/2006 15:34 שרוני    הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת)  
13/10/2006 16:17 רונה    שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת)  
13/10/2006 17:03 טלטול    אין ספק שאת צריכה להעביר אותו  
13/10/2006 17:20 שרוני    אני מאזור השפלה רבתי:  
13/10/2006 17:40 טלטול    אם בראשון  
13/10/2006 17:49 דפנה    שרוני,  
13/10/2006 22:14 ניה    לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ  
12/10/2006 17:19 אמא חדשה 2 ** סקר קטן בנושא מנשאים (למנוסות...) *** -
12/10/2006 17:26 אני גיטרה    קודם כל-רוב אושר  
12/10/2006 17:31 אסנת גלבוע    מזל טוב!  
12/10/2006 17:43 ריש    אני בעד הנקשרים בזמנו קניתי את התינוכיס,  
12/10/2006 17:58 ענבר    אנחנו השתמשנו בסלינגיז over the shoulder והיינו נאוד מרוצים (ל"ת)  
12/10/2006 20:20 יהודית    כבעלת הרבה ילדים והרבה מנשאים כל ילד  
12/10/2006 21:53 רונה    אני מאוד נהנתי מהבייבי בהיורן- נח קל להלבשה , קל לניקוי ונעים לתינוק. (ל"ת)  
12/10/2006 22:42 חני המדווחת    אני כמו רונה - מכורה לבייבי ביורן, שכבר עובר בו השלישי ועוד היד (של תינוק אחר - תרגיעו!) נטויה. (ל"ת)  
12/10/2006 22:46 רונה    חני יש לך את האקטיב? זה נראה לי מה זה שדרוג לגב. (ל"ת)  
12/10/2006 22:59 אמא חדשה 2    בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו?בנות - מישהי יכולה לצרף תמונה/לינק למינשא שהמליצה עליו ? (ל"ת)  
12/10/2006 23:03 רונה    את רוצה חיים קלים הא? טוב, מותר לך את אמא טרייה:-). בבקשה  
12/10/2006 23:30 maia    מנשא "סלינג איז" :  
13/10/2006 00:50 אמא חדשה 2    שאלה לריש  
13/10/2006 07:16 חני המדווחת    רונה - לצר לא. המנשא שלי נרכש עבורי בנורווגיה לפני 5 שנים, שאז המודל הזה עוד לא יצא... (ל"ת)  
13/10/2006 09:01 ריש    לא מצאתי תמונה של הגופיה  
14/10/2006 00:41 אמא חדשה 2    תודה לכל המייעצות... נצא בקרוב למסע נסיונות בחנויות. (ל"ת)  
14/10/2006 14:09 רותי קרני הורוביץ    מזמינה אותך לבחון גם את מנשאי דידימוס שאני מייבאת מגרמניה  
12/10/2006 17:05 מתלבטת על אמצי מניעה לא קונבצניולי מה דעתכן על קשירת חצוצרות או צינור זרע
12/10/2006 17:21 אני גיטרה    אני באופן אישי נגד  
12/10/2006 17:57 ריש    ממליצה לך לקרוא את הפרק בגופה של אישה תבונתה של אישה  
12/10/2006 18:52 אלה    אני מאד מבינה אותך  
12/10/2006 19:48 ניה    מה עם מעקב הפרשות?  
12/10/2006 20:06 אורנה דן    למתלבטת היקרה  
12/10/2006 20:45 הוותיקה עם הספוגית    מישהי כאן מכירה את הדיאפרגמה מקרוב?  
12/10/2006 21:06 גילי אבישי    סתכלי כאן  
12/10/2006 21:16 הוותיקה עם הספוגית    זהו, כאן בדיוק הייתי, וראיתי את התמונה ו-אֵפָּה... זה לא נראה אצלי ככה  
12/10/2006 21:19 הוותיקה עם הספוגית    טוב, אין מה להתפלסף, אין ספק שמכרו לי מוצר פגום  
12/10/2006 21:54 בעילום הפעם    חייבת לספר משהו אישי ומביך על הפעם היחידה שהשתמשתי בדיאפרגמה  
12/10/2006 22:25 אורנה דן    ל"}בעילום" - איזה סיפור! איזה התקן השתמשת לפני שהרית? מי הרופא ששם לך אותו?  
13/10/2006 05:30 בעילום הפעם    לאורנה דן  
13/10/2006 07:02 Um_Netah    אם אתם בטוחים שלא תרצו עוד ילדים  
13/10/2006 08:14 המתלבטת    דברתי עם בעלי על העניין  
13/10/2006 16:23 ט    לוותיקה עם הספוגית...  
12/10/2006 14:10 י.ג. שאלה לד"ר עמוס בר ולכל מי שמבינה - אחרי גרידה
12/10/2006 14:28 אמירית    מצטערת לשמוע  
12/10/2006 17:29 גם אני הייתי שם    ומנסיוני  
12/10/2006 19:21 annat    מנצלת את ההזדמנות לעדכן ומשיבה  
12/10/2006 19:36 רונה    annat , אני איתך בכאבך. חיבוק חזק אהובה וימים ורודים יותר במהרה. (ל"ת)  
12/10/2006 20:44 דיתי    ענת, צר לשמוע )-: (ל"ת)  
12/10/2006 21:37 ריש    עננת,  
12/10/2006 21:40 טובה קראוזה    ענת יקרה,  
13/10/2006 06:43 יסמין    י.ג. וענת יקרות  
13/10/2006 08:56 דג זהב    עננת וי.ג , משתתפת בצערכן על האובדן  
13/10/2006 14:42 דפנה    משתתפת ומציעה להתחשב גם במוכנות הרגשית ולא רק הגופנית. (ל"ת)  
13/10/2006 15:02 רותי קרני הורוביץ    עננת יקרה  
14/10/2006 10:02 annat    תודה למשתתפות ולמאחלות, ולרותי  
14/10/2006 10:03 קרן    אוי עננת, היה לי עצוב לשמוע, מקווה שהעיבוד, ההשלמה, וההריון החדש יגיעו מהר! (ל"ת)  
14/10/2006 14:27 רותי קרני הורוביץ    צורות של צער  
15/10/2006 09:23 י.ג.    לכל המשיבות תודה רבה ולענת  
15/10/2006 16:19 לל    י.ג ועננת יקרות-  
12/10/2006 11:16 נטע שין מתרגשת מהפורום
12/10/2006 12:41 חני המדווחת    ###כתבה חשובה: ילדים שהולכים למעון בגיל צעיר מאד - חשופים פי כמה וכמה מילדים שנשארים בבית למחלות בדרכי הנשימה בעתיד  
12/10/2006 12:46 דיתי    נטע שין, מאוד נחמד לשמוע, ובקשר לכתבה  
12/10/2006 12:54 נתי    תודה נטע! נעים שרוח טובה נושבת (ל"ת)  
13/10/2006 10:05 אירנה    חני, זה בדיוק מה שתמיד אמרתי כאן, והיו כאלה שצחקו עלי והדווכחו איתי ש"החברה יותר חשובה!" ! בחיי, מדובר בתינוקות בני פחות משנה, על איזו חברה הן דיברו.... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש